Amusement
De TV van gisteren: Iedereen kijkt naar De Luizenmoeder. Bijna 4,2 miljoen voor 2de aflevering
Irma Tomas
  ·  Het is zelfs nog meer dan vorige week toen De luizenmoeder begon met bijna 4 miljoen kijkers. Met uitgesteld kijken erbij trok die eerste aflevering 5,1 miljoen kijkers. En ook dat was een record. In de tweede aflevering viel er weer genoeg te genieten.
De zin ‘door hem waaide er eindelijk weer een frisse lentebries door mijn voorbips’ maakte dat ik de rest van #deluizenmoeder gemist heb. Kapot gelachen.
— Linda (@thekingyellman) 17 februari 2019
Waren ’t vorige week nog de #curlingouders. Deze week smeer je gewoon #Purol op je anus tegen de harde kak. Mag je je natte lap uitwringen op het toilet en waait er een frisse lentebries door je voorbips. #Hilarisch #Luizenmoeder #DeLuizenmoeder pic.twitter.com/8PRVIEpJSU
— Bianca van der Werf (@biancavdwerf) 17 februari 2019
En dan zijn er ook nog mensen die minder plezier beleven aan De luizenmoeder.
Dit is toch helemaal niet grappig ? #luizenmoeder
— Wim (@Wim_G) 17 februari 2019
Project Rembrandt
Weet ik veel hield zich redelijk staande in het geweld van De luizenmoeder. Linda de Mol trok 1,7 miljoen kijkers. Bed and breakfast was goed voor 1,3 miljoen en Project Rembrandt kwam tot een nette 1,1 miljoen kijkers. Het programma had wat voetballers geregeld die vijf uur model moesten zitten. Vooral de arme Sergio had het moeilijk met zijn beker.
Hold my beer! #projectrembrandt pic.twitter.com/M4MVExCCQz
— Enrico (@erikvanvonderen) 17 februari 2019
Die gast met die beker. Die zal zich er in geluisd voelen.
— Fleur (@bloemenbehang) 17 februari 2019
Toen er 5 uur werd gezegd reed er vast net een vrachtwagen voorbij tijdens het woord “uur.”
#projectrembrandt
Kom lekker model zitten bij #ProjectRembrandt they said.
— Project Rembrandt (@RembrandtNTR) 17 februari 2019
It will be fun they said. pic.twitter.com/sDMaivPcHp
Uiteindelijk stond Sergio er wel mooi op.
Sebas is met dit schilderij de winnaar van de week! #ProjectRembrandt pic.twitter.com/9LbAbKi0J0
— Project Rembrandt (@RembrandtNTR) 17 februari 2019
Willem van Hanegem
Het First dates hotel op NPO 3 en Soof op RTL 4 deden het goed met respectievelijk 824.000 en 873.000 en Andere tijden sport had een special over Willem van Hanegem in petto. Omdat hij 75 wordt. De Feyenoorder trok 657.000 kijkers.
Wat een geweldig document over #WillemvanHanegem in #Anderetijdensport. Volgens mij heb ik 50 minuten niet geademd. Wel enkele tranen gelaten van ontroering en nostalgie vanwege de beelden uit m’n jeugd. Wat een held!!! Wat een mens!!! Komt er een DVD van? @ATSport
— Lou (@kytesurfer) 18 februari 2019
Drie kwartier beeldpoëzie. #anderetijdensport
— Arnoldus (@ArnoudVbrief) 17 februari 2019
Wat ‘n beeld! #Hanegem #vanHanegem #Willem #AndereTijdenSport pic.twitter.com/cEQjgPsTKp
— Walter de Wit (@walterdewit) 17 februari 2019
Wat je verder niet mag missen
Alle tipsAlles wat je moet weten over de Videoland-serie Máxima
Kom alvast in de stemming voor Koningsdag met de Videolandserie over koningin Máxima. Het zesdelig drama gaat terug naar de jaren waarin ze als econoom furore maakt in New York. Dan ontmoet ze kroonprins Willem-Alexander.Laatste nieuws van TVgids.nl
Meer nieuws 16:45RTL brengt dagelijkse nieuwsquiz op de buis
15:10Filemon Wesselink maakt programma over Ozempic
14:10Enorme belangstelling voor Code Rosé van de Meilandjes
13:36Joost Klein volgens bookmakers in top 3
10:14Pijnlijk: Gordon wil nooit meer praten met RTL Boulevard