Amusement
De TV van gisteren: nog maar 104.000 kijkers voor Café Hendriks & Genee
Irma Tomas
  ·  De talkshow van Hélène Hendriks en Wilfred Genee wordt iedere week beter maar dat is niet te zien aan de kijkcijfers. Met 104.000 kijkers was de vierde aflevering van Café Hendriks & Genee veruit het slechtst bekeken van allemaal. Het praatprogramma had dan ook behoorlijke concurrentie van het WK voetbal. Bovendien was het tropisch heet. In de aflevering van zondag waren o.a. Freek de Jonge, Huub Stapel en Marianne Zwagerman te gast.
Helene doet het met de week beter, ze zit er veel relaxter bij als week 1 en je hoort der ook veel meer! #cafehendriksengenee
— Kevin (@televisiegozer) 23 juni 2019
Na wat bijschaven heeft #cafehendriksengenee zich ontwikkeld tot een lekker swingend programma op de zondagavond. Prima @wilfredgenee @hendrikshelene ! Lekker gezellig maar ook scherp als het moet. Dit kan nog heel lang mee
— Robin Zelf (@DhrRobinZelf) 23 juni 2019
Formule I
De voetballende vrouwen van Frankrijk en Brazilië deden het een stuk beter op NPO 3 met 1,3 miljoen kijkers. Thuisland Frankrijk trok na verlenging aan het langste eind. Ondanks de hitte bleven 846.000 mensen thuis om niets te missen van de middagwedstrijd Engeland tegen Kameroen (3-0) en Ziggo Sport trok met de Formule I-race in Frankrijk 824.000 kijkers. De meeste van die kijkers vonden achteraf dat ze hun tijd beter hadden kunnen besteden.
Hamilton wint een oer, maar dan ook echt oersaaie #FrenchGP. De #Formule1 zal echt moeten veranderen want als dit zo doorgaat, kost het gegarandeerd kijkers #F1
— Sven Trommelen (@sventrommel) 23 juni 2019
De #F1 is echt onwijs saai aan het worden. Tot op heden is het dit seizoen niks meer en niks minder dan anderhalf uur rondjes achter elkaar aanrijden.. Én op het eind winnen (de Mercedes) Duitsers. pic.twitter.com/fKo0NtT9Yd
— Jordy Morsink (@JordyMorsink) 23 juni 2019
Saaier dan saai. #F1
— Tjarko Rikkerink (@tjarko) 23 juni 2019
College Tour
De rest van de programmering had ook te lijden onder het warme weer en dus trok de quiz Holland - België op RTL 4 441.000 kijkers, Betrapt op SBS 6 moest het doen met 398.000 kijkers en Oplichters in het buitenland 391.000. NPO 1 zond een nieuwe College tour uit, ditmaal met reclamemaker Diederick Koopal die commercials bedacht als 'Biertje?' en 'Bedenk goed wat je met je laatste Rolo doet'. De uitzending trok 551.000 kijkers.
'Niets verkoopt beter dan de waarheid,' reclamemaker Diederick Koopal. Leuke #collegetour
— Marijke Hultzer (@marlaila) 23 juni 2019
@matthijsvannwk Beste aflevering #collegetour tot nu toe. Dank Diederick Koopal. Mooi zoals je echt helder en consistent inzage geeft in het vak van reclame
— Sjaak Evers (@sjaakevers) 23 juni 2019
Álle reclame is weerzinwekkend. #CollegeTour
— Henk Bakker hebawi (@hebawi) 23 juni 2019
Misschien moet ik mopperen over het salaris van Matthijs van Nieuwkerk, maar hij doet #collegetour verrassend leuk. Sowieso is Diederik Koopal een dankbare gast. Geeft intrigerend beeld van hoe iconische reclames ooit zijn bedacht. :)
— Kaj Peters 🇮🇷🇪🇬🇳🇱 (@Donkerwoud) 23 juni 2019
Wat je verder niet mag missen
Alle tipsLaatste nieuws van TVgids.nl
Meer nieuws 10:26Code Rosé van de Meilandjes kopen? Trek je portemonnee maar!
10:03Gemengde reacties op Sywert van Lienden bij Op1
10:00Cornald Maas over nieuwe afleveringen Volle Zalen: 'Seizoen vol muziek'
10:00De tussenstand van de Televizier-Ring Online-videoserie 2024 is bekend
09:20De TV van gisteren: De net geopereerde Johan Derksen zat toch bij VI en trok 965.000 kijkers