Amusement
Deze BN'ers maken kans op een Loden Leeuw
Jef Willemsen
  ·  Naast de prijs voor de meest irritante commercial is er ook een award voor de meest irritante BN'er in een reclame.
Martien en co
Het blijkt een bont gezelschap te zijn van veelvuldig voorbijkomende gezichten in de reclameblokken. Martien Meiland is in de running voor zijn 'bingo, bingo, bingo!' reclame voor de Vriendenloterij, Paul Haenen en zijn typetjes kregen een nominatie voor de Pricewise commercials, Andy 'Koning Toto' van der Meijde is ook in de race en de ABN Amro-spotjes van Mark Rietman schoten kijkers ook in het verkeerde keelgat.
Ik ga stuc
Opvallende nieuwkomer onder de slecht ontvangen reclames is de nieuwe campagne van de Lidl met Thomas Acda als onbeholpen stucadoor en zijn buurman Sergio IJssel in de Lidl flat waar altijd wel iets stuk of stuc gaat.
Stemmen
De ‘winnaars’ in beide categorieën worden bekendgemaakt in de uitzending van Radar op maandag 30 november. Tot die tijd kan gestemd worden via de Loden Leeuw-website.
Wat je verder niet mag missen
Alle tipsOos Kesbeke is terug met een nieuwe reeks van De Augurkenkoning op RTL5
Tafelzuurmagnaat Oos Kesbeke is terug met een nieuw seizoen van zijn realityserie De Augurkenkoning. Die begint in opperbeste stemming: een nieuwe machine is aan de praat en Oos trakteert zijn medewerkers op een stedentrip naar Lissabon.Laatste nieuws van TVgids.nl
Meer nieuws 08:49De TV van gisteren: Kandidaat De Slechtste Chauffeur van Nederland zou nooit meer mogen autorijden
06:47Vanavond op TV: 90's dance, Het roer om, Independence Day
03:12Komende week in GTST: Lijflijke liefdesuitingen en de vrijgepleite vrijbuiter
17:45Kalvijn presenteert nieuwe SBS6-spelshow Ja of Nee?
16:03Dit weten we al over het tweede seizoen van Het Onbekende