Amusement
Omroep MAX wil kijker bedienen met nieuwe zomercampagne
Jacob-Jan van de Groep
  ·  “Met deze campagne willen we onderstrepen dat we er zijn voor onze doelgroep, ook déze zomer, die er voor iedereen anders uitziet dan normaal. Uiteraard met mooie programma’s op radio, televisie en internet”, stelt Jan Slagter.
Ansichtkaarten
Omroep MAX, dat een kijkcijferkanon als We zijn er bijna moest uitstellen vanwege het coronavirus, hoopt Nederland te verbinden. Mede daardoor is het een samenwerking aangegaan met freecard-uitgever Boomerang. “We hopen natuurlijk dat mensen die er deze zomer op uit trekken in eigen land de ansichtkaarten versturen naar moeders, vaders, oma’s, opa’s of overgrootouders. Om te laten weten dat ze er zijn voor hun naasten.”
MAX Vakantieman
Eerder kwam Omroep MAX in de zomer al met Van onschatbare waarde, Denkend aan Holland, Hollandse Zaken en MAX Vakantieman. Laatstgenoemde programma met Sybrand Niessen als presentator komt in de zomermaanden sowieso terug op televisie.
Wat je verder niet mag missen
Alle tipsSylvia Geersen en Ferry Doedens openen het vierde seizoen van Het Jachtseizoen
Ferry Doedens en Sylvia Geersen slaan in deze aflevering van Het Jachtseizoen op de vlucht voor de heren van StukTV. Midden in de nacht moeten zij ontsnappen uit de Rotterdamse haven. Met een bus vol technologische snufjes beginnen de mannen hun zoektocht.Laatste nieuws van TVgids.nl
Meer nieuws 00:11Komende week in GTST: Elitaire erfenissen en de kunstige keuze
15:43Bij deze BN'ers gaat Art Rooijakkers dit seizoen over de vloer
14:57Erica Meiland doet boekje open over nieuw seizoen van Chateau Meiland
14:13Bachelor Paul belooft verrassingen in de rest van het seizoen: ‘Bereid je maar ergens op voor’
13:43Bo Wilkes deelt meer details over het nieuwe seizoen van Echte Gooische Moeders