Amusement
Omroep MAX wil kijker bedienen met nieuwe zomercampagne
Jacob-Jan van de Groep
  ·  “Met deze campagne willen we onderstrepen dat we er zijn voor onze doelgroep, ook déze zomer, die er voor iedereen anders uitziet dan normaal. Uiteraard met mooie programma’s op radio, televisie en internet”, stelt Jan Slagter.
Ansichtkaarten
Omroep MAX, dat een kijkcijferkanon als We zijn er bijna moest uitstellen vanwege het coronavirus, hoopt Nederland te verbinden. Mede daardoor is het een samenwerking aangegaan met freecard-uitgever Boomerang. “We hopen natuurlijk dat mensen die er deze zomer op uit trekken in eigen land de ansichtkaarten versturen naar moeders, vaders, oma’s, opa’s of overgrootouders. Om te laten weten dat ze er zijn voor hun naasten.”
MAX Vakantieman
Eerder kwam Omroep MAX in de zomer al met Van onschatbare waarde, Denkend aan Holland, Hollandse Zaken en MAX Vakantieman. Laatstgenoemde programma met Sybrand Niessen als presentator komt in de zomermaanden sowieso terug op televisie.
Wat je verder niet mag missen
Alle tipsLaatste nieuws van TVgids.nl
Meer nieuws 13:04Dit is waarom koning Willem-Alexander niet naar dramaserie Máxima gaat kijken
11:05Alles over de Gouden Televizier-Ring verkiezing 2024
11:05Deze 20 online-videoseries maken nog kans op de Televizier-Ring Online-videoserie 2024
10:37Esra vertelt hoe het nu met haar en Bram gaat in Zweden
08:50De TV van gisteren: Kijkers maken zich boos om oplichter Rob in Kees van der Spek: Aangepakt