Amusement
EO kapt ermee, maar The Passion gaat wel door
Irma Tomas
  ·  De EO maakte The Passion samen met producent Mediawater, KRO-NCRV en andere partners, en zij gaan door met het programma. Ze zouden ook wel gek zijn om dat niet te doen omdat jaarlijks miljoenen mensen naar het bijbelse spektakel kijken. De jubileum-editie van dit jaar trok 2,7 miljoen mensen naar NPO 1.
Gods liefde
Ondanks dat enorme succes houdt de EO het toch voor gezien vanwege de tijd en aandacht die The Passion opslokte. "Aandacht die ook op een andere manier ingezet kan worden om verhalen te vertellen over Gods liefde voor ons mensen", zo zegt EO-directeur Arjan Lock.
Andere partners
Producent Mediawater laat weten de EO dankbaar te zijn voor de afgelopen jaren: "Wij zien ernaar uit om met andere partners ook in 2021 een impactvolle en actuele Passion te maken."
Wat je verder niet mag missen
Alle tipsNet5 gunt The Greatest Hits: Met Stip op 1 een nieuw seizoen
In het nieuwe seizoen van The Greatest Hits: Met Stip op 1 blikken gasten als Henkjan Smits en Gerard Ekdom terug op de grootste hits uit hun jeugd. Ook vertellen uiteenlopende artiesten over de nummers waarmee zij de hoogste positie in de Top 40 veroverden.Laatste nieuws van TVgids.nl
Meer nieuws 10:17Yes: de eerste beelden van het nieuwe seizoen Gooische Vrouwen zijn er
09:16Dieuwertje Blok moet neus laten verwijderen en legt tv-werkzaamheden neer
08:39De TV van gisteren: Het Jachtseizoen kent een dramatische start
06:47Vanavond op TV: Flikken Maastricht, De Verraders, The Expendables
17:09RTL over de slechte kijkcijfers van The Piano: 'Risico’s nemen hoort erbij'