TVgids.nl
Klik op 'toestaan' om meldingen van TVgids.nl te ontvangen.
Nieuws
Shoppen, shoppen en nog eens shoppen: mensen blijven maar nieuwe kleding kopen, ook als ze al ruim voldoende hebben. Geraffineerde marketingtrucs van (online)kledingwinkels zorgen ervoor dat de verleiding enorm is. Zembla onderzoekt welke middelen bedrijven inzetten om zoveel mogelijk kleding aan de man te brengen. Winkelketens gebruiken influencers om jongeren via sociale media te verleiden aankopen te doen. En natuurlijk is er de klantenkaart, waarmee een bedrijf een zeer gedetailleerd klantprofiel maakt en daar de marketingtechnieken op afstemt. Het gaat zelfs zo ver dat kledingmerken studies van gedragswetenschappers gebruiken om mensen meer spullen te laten kopen. En met succes: kleding is online nog altijd met afstand het meest bestelde product.
Herman van der Zandt en Paulien Cornelisse over De Slimste Mens: 'Het voelde goed'
15:14RTL bevestigt: Twan Huys maakt overstap naar RTL Tonight als vaste duider
14:40Nieuw seizoen De Kist met o.a. Raven van Dorst en Jan Slagter binnenkort te zien
14:09Vandaag Inside over overstap Lale Gül naar RTL: 'Geld is een belangrijke motivatie' (video)
13:16Opnames Flikken Maastricht hervat met bekende regisseur