Amusement
Johnny de Mol geeft SBS twee jaar
Johnny de Mol laat er geen twijfel over bestaan dat SBS niet onvoorwaardelijk het eeuwige leven heeft: "We weten wat ons te doen staat en hoe het spelletje werkt. Als er tussen nu en twee jaar geen verandering komt en het niet beter gaat lopen, dan hoef je dat derde jaar niet eens te doen."
Twee jaar
"Over twee jaar weten we waar we staan", legt Johnny uit. "Als we wel voelen dat het er is, dan geef je gas bij, maar het moet binnen nu en twee jaar gebeuren. Dat weten we allemaal. Daar hoeven we elkaar ook geen mietjes voor te noemen." Maar hij heeft wel vertrouwen in de opkomst van de SBS. "Ik denk dat we het ergste hebben gehad en nu in stilte moeten gaan bouwen aan de inhoud, het positieve beeld en de rust. Dan moeten we kijken of ons die tijd wordt gegund."
Wat je verder niet mag missen
Alle tipsDolf Jansen van start met zevendelige komische panelshow Deze Week in de Reclame
In de komische panelshow Deze Week in de Reclame onderzoekt Dolf Jansen samen met bekende Nederlanders de invloed van reclame op ons dagelijks leven. Toonaangevende reclamemakers Aad Kuijper en Anne Stokvis treden op als teamcaptains.Laatste nieuws van TVgids.nl
Meer nieuws 12:06Vertrekt GTST-koppel Steef en Naomi binnenkort definitief uit Meerdijk?
12:01De allereerste beelden van Het Perfecte Plaatje op Reis 2024 zijn verschenen
10:38Hoe kon het zo fout gaan? Dat is te zien in de documentaire Secrets of Prince Andrew
10:00Diederik Jekel is terug met Jekels Jacht: 'We moeten trotser zijn op alle wetenschappers'
09:30Merel Westrik wordt nieuwslezer bij de radioshow van Coen & Sander