Amusement
Songfestival start met draaien promo-filmpjes
Wietse Zuidberg
  ·  In december riep de organisatie het volk op om mooie locaties in Nederland door te geven. Daar werd massaal gehoor aan gegeven, want half december had het al vierhonderd locaties binnen. Het is de bedoeling dat de artiesten worden voorgesteld aan het publiek middels filmpjes die in eigen land zijn geschoten.
"Deze beelden laten we zien op het raamwerk van een zogenaamd Tiny House. Dat huisje bouwen we steeds op een andere plek in Nederland op en passen we aan de artiest aan, zodat we ze goed leren kennen", aldus Head of Show Gerben Bakker op de website van het festival.
Echt begonnen
Via Twitter werd vandaag bekend dat de organisatie begonnen is met het maken. "We zijn nu écht begonnen! De eerste postcard is gedraaid, nog 40 te gaan", luidt de tekst. Er zijn 41 deelnemers op het festival, dat in mei plaatsvindt.
We zijn nu écht begonnen! De eerste postcard is gedraaid, nog 40 te gaan! #Eurovision pic.twitter.com/qyQjzgXvfV — Songfestival (@songfestival) January 11, 2021
Wat je verder niet mag missen
Alle tipsLaatste nieuws van TVgids.nl
Meer nieuws 12:18Sander Lantinga was de eerste keus voor Eurovisie Songfestival-commentaar
12:10Zien: zo ging het eraan toe achter de schermen bij de eerste halve finale van het Songfestival
11:05Alles over de Gouden Televizier-Ring verkiezing 2024
10:49Kijkers moeten nog even wennen aan het Songfestival-commentaar van Jacqueline Govaert
10:17'Trust the process' zegt Joost Klein. Welke verrassing staat ons te wachten?