TVgids.nl
Klik op 'toestaan' om meldingen van TVgids.nl te ontvangen.
TV van gisteren
NPO 1 ruimde de gehele primetime programmering in voor een special van Beste zangers in het kader van Kika. 1,2 miljoen kijkers werden geraakt door de verhalen van ouders en kinderen met kanker én door de optredens van de artiesten. Daarna bleven nog 816.000 mensen zitten voor de verkiezingsaflevering van Pauw & De Wit met de nummers 2 van de partijen.
#bestezangers wat een mooie uitzending ondanks alle pijn wat het weer oproept .. respect voor hoe de reportages zijn gedaan en extra respect voor deze ouders en kinderen .. tranen bij Jan dulles en Roxanne , maar het zingen van Bente en Glenn gaat echt door merg en been…. — titia veenstra (@titiagera) October 25, 2025
Het duet tussen Maria Fiselier en @FloorJansen_1 was fenomenaal!
Het allerbeste einde van deze aflevering #bestezangers voor #KIKA
Ow en doneren mag en kan nog steeds!
Kinderkanker kunnen we niet voorkomen...
de lijdensweg van het kind wél...
De overlevingskansen ook — audrey (@Braafheidzelve) October 25, 2025
Maria en Floor.
That's it, that’s the tweet
SMS KIKA 7171#bestezangers pic.twitter.com/iu4T0obwre — Ryan Kindt ????? (@KindtRyan) October 25, 2025
RTL 4 vertrouwde na het kijkcijferdrama van Briljante breinen op een ander format van Linda de Mol: Oh, wat een jaar! Ditmaal was de teletijdmachine van de makers ingesteld op 1990 en dat stond garant voor verrassende outfits en Maik de Boer die met pruik en blote, gebruinde benen er voor het oog van 772.000 kijkers met de winst vandoor ging. Vervolgens was de eerste aflevering van de Videoland-reeks Waar de fck is Stuk goed voor een wat magere 407.000 kijkers.
1990, zo leuk! M'n geboortejaar.#ohwateenjaar — niec (@nniieecc) October 25, 2025
Ben ik de enige die De Band van echt nul toegevoegde waarde vind??!#ohwateenjaar pic.twitter.com/59DEaC8UVh — C!NDY (@zijopnr11) October 25, 2025
Volgend seizoen band weghalen, want 0 toegevoegde waarde… ? #ohwateenjaar — BrownBaddie (@BrownBaddi25572) October 25, 2025
Jan Versteegh en Airen Mylene kregen op SBS6 de kijkers niet mee met Red Bull stalen ros. Met slechts 256.000 kijkers kan de knotsgekke fietswedstrijd zelfs een pijnlijke flop genoemd worden. Dat het programma niet leefde bleek wel op social media: er werd op X slechts eenmaal over getweet. De reeks is volgende week alweer afgelopen. De alleskunner VIPS redde de eer van SBS op primetime met een keurige 441.000 kijkers.
@SBS6 dat lachbandje onder #stalenros is serieus triest!!!!! — Bas (@bastiaanheming) October 25, 2025
*Alle lineaire kijkcijferdata is afkomstig van mediakenner @tinanijkamp
Martien Meiland laat familie schrikken met make-over
06:47Vanavond op TV: De hofkar, vtwonen weer verliefd op je huis, Baywatch
11:33Oos Kesbeke heeft de smaak van fotografie te pakken
10:26Presentator Welmoed Sijtsma moeder geworden: 'Nog nooit zo verliefd geweest'
10:04Eerbetoon aan Loretta Schrijver in eerste aflevering The Masked Singer