© KIJK.nl

Video

Video: Sam krijgt alwéér een gele kaart in De Bondgenoten

Judith Regeling

  ·  
Sam in De Bondgenoten
Delen
In het realityprogramma De Bondgenoten moet je het wel heel bont maken om een gele kaart te krijgen, maar Sam heeft het voor de derde cyclus op rij toch voor elkaar gekregen. Ditmaal vanwege... diefstal.

Gelukkig voor haar heeft het, afgezien van wat puntenverlies, geen verdere consequenties: ze mag ook nu weer gewoon blijven.

Lees ook: De Bondgenoten-kijkers gaan los over Sam na ontvangen tweede gele kaart 

De Bondgenoten is iedere werkdag vanaf 19:45 uur te zien op SBS6.

Wat je verder niet mag missen

Alle tips

Programma WK voetbal maandag 22 juni

Vandaag staat in het teken van twee grote WK-favorieten. Zowel Argentinië als Frankrijk komt in actie, terwijl Noorwegen en Senegal elkaar treffen in een duel dat belangrijk kan worden voor de strijd om de volgende ronde.

 
Toon meer tips