© KIJK.nl

Video

Video: Sam krijgt alwéér een gele kaart in De Bondgenoten

Judith Regeling

  ·  
Sam in De Bondgenoten
Delen
In het realityprogramma De Bondgenoten moet je het wel heel bont maken om een gele kaart te krijgen, maar Sam heeft het voor de derde cyclus op rij toch voor elkaar gekregen. Ditmaal vanwege... diefstal.

Gelukkig voor haar heeft het, afgezien van wat puntenverlies, geen verdere consequenties: ze mag ook nu weer gewoon blijven.

Lees ook: De Bondgenoten-kijkers gaan los over Sam na ontvangen tweede gele kaart 

De Bondgenoten is iedere werkdag vanaf 19:45 uur te zien op SBS6.

Wat je verder niet mag missen

Alle tips

Programma WK voetbal donderdag 25 juni

De groepsfase van het WK voetbal nadert zijn ontknoping. Vandaag vallen de beslissingen in de groepen D, E en F, met onder meer Nederland, Duitsland en de Verenigde Staten in actie.

Nederland sluit de groepsfase af met (nachtelijk) duel tegen Tunesië

Ogen ophouden, want het kan spannend worden tijdens de nachtelijke wedstrijd van Oranje tegen Tunesië. Kleine voetballanden bestaan niet meer.
 
Toon meer tips