© Screenshot KIJK.nl

Video

Woede bij Kristie in De Bondgenoten: 'Waarom stook jij in een vriendschap?'

Bas van Thiel

  ·  
Kristie uit De Bondgenoten
Delen
Kristie is not amused over een actie van Nyssa in De Bondgenoten en dat is nog zwak uitgedrukt: 'Ik snap niet waarom jij stookt in een vriendschap, terwijl jij aan de andere kant van de bank zit', briest ze.

Bekijk het fragment hierboven

Wat je verder niet mag missen

Alle tips

Het zevende (en helaas laatste) seizoen van Dertigers gaat eindelijk van start

Dit zevende seizoen van Dertigers pakt de draad op zeven maanden na de bruiloft van Jonas en Laura. Hoe zal het de karakters vergaan?
 
Toon meer tips