Dreigement in De Bondgenoten: 'Doe rustig of ik ga me ermee bemoeien'
De gemoederen liepen weer eens hoog op in De Bondgenoten, deze keer omdat Diederik de deur niet helemaal rustig zou hebben dichtgedaan. Jordy raakt er geïrriteerd van, gaat verhaal halen en doet dat met nogal dreigende taal: 'Je doet rustig of anders ga ik me ermee bemoeien.'