TVgids.nl
Klik op 'toestaan' om meldingen van TVgids.nl te ontvangen.
Amusement
Wilfred Genee moet noodgedwongen stoppen met De Veronica Inside Ochtendshow. Zijn werkzaamheden bij de radio zijn volgens de presentator niet meer te combineren met zijn televisiewerkzaamheden, helemaal niet nu er een dagelijkse talkshow op komst is.
"Het is onvermijdelijk. Het is niet anders. We hebben het vorige week besproken. Het is niet te combineren met elkaar", aldus Genee in de uitzending van woensdagochtend. "Het is heel vervelend en jammer. We waren net begonnen en er zat volgens mij nog veel meer in het vat. We hebben een hartstikke leuk team de afgelopen jaren. Ik heb het gevoel dat ik hier nog lang niet klaar ben."
Genee is vanaf 2022 samen met René van der Gijp en Johan Derksen te zien in een dagelijkse talkshow op SBS6, net zoals hij afgelopen zomer te zien was op de zender met De Oranjezomer. Het is niet bekend of De Veronica Inside Ochtendshow helemaal stopt of dat er gezocht wordt naar een andere presentator.
Rob Stenders, zendermanager bij Veronica, betreurt het vertrek van Genee. "Bij Radio Veronica maakt hij met zijn kompanen een ochtendshow die ergens over gaat en die ergens voor staat. We hebben er uiteraard wel alle begrip voor. Die talkshow wordt een succes. Wilfred is voor grote dingen gemaakt."
De knock-outfase van het WK voetbal gaat van start met Zuid-Afrika - Canada. Het is voor het eerst dat een WK een zestiende finale kent, waardoor deze wedstrijd meteen een historische primeur is. De aftrap is om 21.00 uur in het Los Angeles Stadium.
WK-optreden Orgel Joke alléén als Oranje wint van Marokko: 'Hoop dat niet alles voor niks is geweest'
10:20De TV van gisteren: halve finale Stars on Stage bezorgt kijkers zelfs in tropische hitte kippenvel
06:47Vanavond op TV: André Rieu op het Vrijthof 2025, Oh, wat een jaar!, Spanglish
23:51De Oranjezomer: Thomas van Groningen kreeg pikante vraag op vakantie (video)
14:30Komt er een tweede seizoen van Huizenruilers?