TVgids.nl
Klik op 'toestaan' om meldingen van TVgids.nl te ontvangen.
Amusement
Wilfred Genee moet noodgedwongen stoppen met De Veronica Inside Ochtendshow. Zijn werkzaamheden bij de radio zijn volgens de presentator niet meer te combineren met zijn televisiewerkzaamheden, helemaal niet nu er een dagelijkse talkshow op komst is.
"Het is onvermijdelijk. Het is niet anders. We hebben het vorige week besproken. Het is niet te combineren met elkaar", aldus Genee in de uitzending van woensdagochtend. "Het is heel vervelend en jammer. We waren net begonnen en er zat volgens mij nog veel meer in het vat. We hebben een hartstikke leuk team de afgelopen jaren. Ik heb het gevoel dat ik hier nog lang niet klaar ben."
Genee is vanaf 2022 samen met René van der Gijp en Johan Derksen te zien in een dagelijkse talkshow op SBS6, net zoals hij afgelopen zomer te zien was op de zender met De Oranjezomer. Het is niet bekend of De Veronica Inside Ochtendshow helemaal stopt of dat er gezocht wordt naar een andere presentator.
Rob Stenders, zendermanager bij Veronica, betreurt het vertrek van Genee. "Bij Radio Veronica maakt hij met zijn kompanen een ochtendshow die ergens over gaat en die ergens voor staat. We hebben er uiteraard wel alle begrip voor. Die talkshow wordt een succes. Wilfred is voor grote dingen gemaakt."
Vandaag staan de laatste poulewedstrijden in de groepen A, B en C op het programma van het WK voetbal. Dat betekent dat de spanning flink oploopt: na deze duels wordt duidelijk welke landen doorgaan naar de knock-outfase en voor wie het toernooi erop zit.
Dreigement in De Bondgenoten: 'Doe rustig of ik ga me ermee bemoeien'
10:40Oos Kesbeke gaat verre reis maken in nieuw seizoen De Augurkenkoning
10:21Netflix-serie Haantjes krijgt een derde seizoen
10:06MAX Vakantieman keert terug: dit kun je verwachten van het nieuwe seizoen
10:00Danny Froger onthult grootste uitdaging in Het Perfecte Plaatje op Reis: 'Het is daar een chaos'