Aantal reclameblokken TVOH loopt spuigaten uit

Geplaatst op 12 December, 10:29

Fragment terugkijken

Hoewel The Voice of Holland met ruim 2,2 miljoen kijkers by far het populairste programma van de vrijdagavond was, bleek de uitzending niet voor iedereen een genot. Kijkers ergeren zich kapot aan de hoeveelheid reclameblokken in het programma.

Een aantal kijkers heeft op Twitter flink geklaagd over de hoeveelheid commercials, die volgens velen nog meer tijd krijgen dan het programma bij elkaar. Ook de kleine previews die TVOH laat zien voordat ze een commercial in gaan, irriteren. Kijkers kunnen daaraan namelijk vaak al zien of iemand wel of niet door is. 

Kijker vol lof over duet Guus Meeuwis en Diggy Dex bij Beau

Marieke Elsinga maakt hilarische songtekstblunder in I Can See Your Voice

Wat wel op positief commentaar van de kijkers kon rekenen? De auditie van de 18-jarige Evie van der Heijden! Bekijk hem hieronder.