TVgids.nl
Klik op 'toestaan' om meldingen van TVgids.nl te ontvangen.
Maak een gratis MijnGids account aan, en voeg dit item toe aan je persoonlijke tv-gids.
Maak een gratis MijnGids account aan, en voeg dit item toe aan je persoonlijke tv-gids.
Elke werkdag is hier het Journaal in Makkelijke Taal te zien. Een journaal voor iedereen die graag op de hoogte blijft, maar voor wie het lastig is om het nieuws te volgen. In elke journaal worden drie onderwerpen verteld met extra uitleg bij het nieuws.
Ga direct naar
Direct naar
Journaal in makkelijke taal met extra uitleg en in een rustig tempo. Met het laatste nieuws en het weer.
Wil je een aflevering van Journaal in makkelijke taal live kijken? Op deze dagen zijn de uitzendingen te zien op tv.
NPO 2
•
Vanmiddag
•
17:00 - 17:15
BVN
•
Vanmiddag
•
17:05 - 17:10
RTV Drenthe
•
Vanmiddag
•
17:41 - 18:00
Journaal in makkelijke taal is via o.a. NPO Start direct te streamen. In het geval van sommige programma’s kun je zelfs al vooruitkijken. Ook kun je natuurlijk Journaal in makkelijke taal terugkijken.
Journaal in makkelijke taal uitzending gemist? Bekijk hieronder welke recente uitzendingen er zijn geweest en of je ze kunt terugkijken.
Journaal in makkelijke taal (nieuwsprogramma) wordt uitgezonden op NPO 2 en is te streamen op NPO Start (klik hier voor alle streamingdiensten).
RTV Drenthe
•
Vandaag
•
23:38 - 00:00
RTV Rijnmond
•
Gisteren
•
23:00 - 23:48