TVgids.nl
Klik op 'toestaan' om meldingen van TVgids.nl te ontvangen.
Maak een gratis MijnGids account aan, en voeg dit item toe aan je persoonlijke tv-gids.
Maak een gratis MijnGids account aan, en voeg dit item toe aan je persoonlijke tv-gids.
Bij Rijnmond brengen we je iedere dag het nieuws uit de regio. Daarnaast brengen we je ook graag het nieuws uit de rest van Nederland en de wereld. Dat doen we samen met de NOS. Het NOS Journaal in Makkelijke Taal is een dagelijks journaal in makkelijke taal met extra uitleg: dit doen we omdat de …
Ga direct naar
Direct naar
Journaal in makkelijke taal met extra uitleg en in een rustig tempo. Met het laatste nieuws en het weer.
Wil je een aflevering van Journaal in makkelijke taal live kijken? Op deze dagen zijn de uitzendingen te zien op tv.
Omroep Gelderland
•
Nu
•
20:45 - 21:00
RTV Drenthe
•
Straks
•
20:48 - 21:00
RTV West
•
Straks
•
21:00 - 21:09
Journaal in makkelijke taal is via o.a. NPO Start direct te streamen. In het geval van sommige programma’s kun je zelfs al vooruitkijken. Ook kun je natuurlijk Journaal in makkelijke taal terugkijken.
Journaal in makkelijke taal uitzending gemist? Bekijk hieronder welke recente uitzendingen er zijn geweest en of je ze kunt terugkijken.
Journaal in makkelijke taal (nieuwsprogramma) wordt uitgezonden op Omroep Gelderland en is te streamen op NPO Start (klik hier voor alle streamingdiensten).
RTV Drenthe
•
Eergisteren
•
07:31 - 07:39