Amusement
De TV van gisteren: 1,6 miljoen voor eerste wedstrijd voetbalvrouwen
Irma Tomas
  ·  En dat terwijl de wedstrijd 's middags werd uitgezonden. Veel mensen keken dus op hun werk naar Oranje. Ze werden beloond in de blessuretijd toen invalster Jill Roord het enige doelpunt tegen Nieuw-Zeeland maakte.
Hoelang mag je het eigenlijk "Nieuw" Zeeland noemen?
Het nieuwe is er nu toch wel een beetje van af.
#NZLNED — Martijn Copier (@copier_martijn) 11 juni 2019
De eerste drie punten zijn binnen - en we kunnen nog veel beter 💪#OnzeJacht #NZLNED pic.twitter.com/VeULHzLNY1 — OranjeLeeuwinnen (@oranjevrouwen) 11 juni 2019
Misdaadcollege
Na de wedstrijd van Oranje was het nog meer voetbal dat de klok sloeg met Studio France op NPO 1 dat 1,5 miljoen kijkers trok. Op primetime was het Opsporing verzocht dat de meeste kijkers wist te bekoren met 1 miljoen. Misdaadcollege (ook al op NPO 1) was goed voor 843.000 mensen. Ditmaal ging het over de Quote- 500-bende die rijke mensen beroofde.
Nou, na dit #misdaadcollege en wetende dat deze bende is opgepakt ben ik er geruster op dat mijn Opel Kadett op de oprit blijft staan, mijn Swatch op het nachtkastje blijft liggen en mijn vrouw haar handtas van PrImark niet met inhoud en al ontvreemd wordt. #geruststelling — Vincent G. de Vlugt (@Vincentgdevlugt) 11 juni 2019
Leuk programma #Misdaadcollege. Zeer leerzaam om inzicht te krijgen in de opsporing en oplossing van zeer complexe zaken. Tof! — Kamahl Wehrmeijer (@KWehrmeijer) 11 juni 2019
Verenigde Staten - Thailand
Op RTL 4 trok Beau en de veteranen 602.000 kijkers, en op dezelfde zender keken 537.000 mensen naar Herman's pop-up restaurant. Op SBS 6 presenteerde Viktor Brand de tweede aflevering van Hoeveel ben je waard? voor 561.000 kijkers. Op NPO 3 deed de voetbalwedstrijd Verenigde Staten tegen Thailand het beter dan al die programma's met 712.000 kijkers. De Amerikanen wonnen met 13 - 0.
Maar zoals de keepster van het Thaise dameselftal zei: "Heb ik nog wat gemist?" — Karel Rosman (@KarelRosman) 11 juni 2019
Wat je verder niet mag missen
Alle tipsDolf Jansen van start met zevendelige komische panelshow Deze Week in de Reclame
In de komische panelshow Deze Week in de Reclame onderzoekt Dolf Jansen samen met bekende Nederlanders de invloed van reclame op ons dagelijks leven. Toonaangevende reclamemakers Aad Kuijper en Anne Stokvis treden op als teamcaptains.Laatste nieuws van TVgids.nl
Meer nieuws 06:47Vanavond op TV: 90's dance, Het jachtseizoen, The Survivor
00:46Komende week in GTST: Hoge hotelambities en de ruimhartige Rolex roller
22:00Laatste GTST-maandtrailer van seizoen 34 vol confrontatie en persoonlijk drama
14:10Holland's Got Talent krijgt extra ronde tussen audities en halve finale
13:44Makers GTST leggen uit hoe het nu precies zit met De Rozenboom