TVgids.nl
Klik op 'toestaan' om meldingen van TVgids.nl te ontvangen.
Amusement
In het bakprogramma, dat direct na het NOS Journaal wordt uitgezonden, werden weer heerlijke dingen gemaakt. Dit keer was het tijd voor de toetjes. In totaal keken 1.95 miljoen mensen naar de verrichtingen van de kandidaten. Vorige week waren dat 1.96 miljoen mensen. Uiteraard werd via Twitter gretig meegeleefd met de deelnemers.
Het thema is deserttaart. Ik kijk #hhb #heelhollandbakt en geef mij maar merengue en een eclair. Succes @ZeinabAlhashime met het halen van de (halve) finale! 💪🏻 pic.twitter.com/nfSiMBd4L1 — Joost 🐰 (@_maghetweten) April 23, 2022
Ik ben weer goed voorbereid bij al het lekkers dat de huiskamer in gegooid wordt Ben alleen vergeten om het bosbessentaartje eerder uit de vriezer te halen.Als blikken konden ontdooien..🤪🙄 #hhb #heelhollandbakt #Duurttelang pic.twitter.com/s0zYiaVG1a — Jeannet Sandvrouw🕊 (@MrsSandvrouw) April 23, 2022
NPO 1 heeft meer ijzers in het vuur op de zaterdagavond. Direct na Heel Holland Bakt start het zeer succesvolle Ik Vertrek. Dit keer gingen Erik en Brigitte naar Frankrijk om een chambres d’hôtes te beginnen. In totaal volgden 1.5 miljoen mensen de verrichtingen van Erik en Brigitte. Ik Vertrek is bij uitstek een programma waar Twitterend Nederland graag over praat, zo ook zaterdagavond.
Bij Heel Holland Bakt was het beslag steviger dan dit cement #ikvertrek — Victor Hopman 🇺🇦 (@victorhopman) April 23, 2022
Maar ook nu weer: hoe knap is het dat de deelnemers aan #ikvertrek positief doorgaan, niet stuk te krijgen zijn en na een jaar klussen op je knieën lachend en liefdevol naast elkaar staan en het redden.
LaChica en ik zouden elkaar de tent uit rammen en een echtscheiding hebben. — Sydney (@SydneyWurth) April 23, 2022
Of je gooit cement over een prachtige granieten vloer #ikvertrek pic.twitter.com/rZvzIVgp7C — Maureen de Jong (@maureenweijzig) April 23, 2022
RTL 4 heeft uitstekende programma's om tegenover het geweld van NPO 1 te plaatsen. Wat te denken van Oh, wat een jaar!, waar RTL de prime time-avond mee aftrapt. Dit keer keken 912.000 mensen. Make up your mind is het programma wat daarna volgt en dat trok 920.000 belangstellenden.
Ja, ik kijk #ohwateenjaar en vind het leuk kijken.
Ja, het is niet altijd even lollig, intelligent of correct, maar het blijft lekkere verstand-op-0-tv en ontspannen.
En de herinneringen blijven leuke "O ja!" momentjes. #jehoeftniettekijken 😉 — Corinne (@BestLief) April 23, 2022
Lekkere nummers in #ohwateenjaar 1982! — Mariska (@wen78yan) April 23, 2022
Wow, ik dacht dat ik oud was, maar die mensen bij #ohwateenjaar zijn pas écht oud, dat ze al die dingen in 1982 bewust hebben meegemaakt. — Carlos Zacharioudakis (@Carlitosisback) April 23, 2022
De ijzers die SBS 6 in het vuur heeft zijn Code van Coppens: De wraak van de Belgen en Onmogelijke duetten. Qua kijkcijfers presteren die programma's niet zo goed als het amusement op NPO 1 en RTL 4, maar toch keken er voldoende mensen. Eerstgenoemde programma bereikte 364.000 kijkers, terwijl Onmogelijke duetten 430.000 lieden wist te boeien.
Partnerbijdrage
The Connection keert terug met een nieuw seizoen
10:06Ferry Doedens kruipt weer in de rol van Lucas Sanders voor jubileum GTST
10:00Beau van Erven Dorens verklapt zijn ultieme droomgast voor Casa di Beau: 'Wie is hij nu echt?'
08:46De TV van gisteren: Emotionele Oos Kesbeke trekt veel kijkers naar RTL4 met De Augurkenkoning
06:47Vanavond op TV: De grannies van Amsterdam, Mr. Frank Visser doet uitspraak, The Mummy