Amusement
De TV van gisteren: Vervanger Vet Fit scoort stuk beter
Irma Tomas
  ·  De laatste aflevering van Vet fit werd bekeken door 312.000 mensen, terwijl Steenrijk, straatarm 526.000 kijkers trok. Dat is nog wel een stuk minder dan andere afleveringen van die serie, maar de mensen moeten natuurlijk wennen aan het nieuwe tijdstip. In deze aflevering ruilde de familie Tardy uit de Amsterdamse grachtengordel met de familie Otten uit de Bijlmer. Die namen het er meteen flink van.
Voor meer dan 200,- euro eten bestellen voor 2 volwassenen en 3 kids. ‘Gewoon omdat het kan’. Zelfs ‘gewoon omdat het kan’ is dit belachelijk! #Steenrijkstraatarm — Colin Alexander (@ColinAlexanderr) March 27, 2018
is toch geweldig. Lekker een keer onbeperkt eten bestellen. #lekkeretrek #omdathetkan #steenrijkstraatarm — social media wifi (@SoMeWiFi) March 27, 2018
Al geruime tijd een kapotte wasmachine bij de Ottens en een verstopte gootsteen. En toch straalt het geluk en de harmonie er vanaf terwijl ze van slechts 80 euro in de week moeten rondkomen (!)
Maar waarom is die man (nog steeds) werkloos? #steenrijkstraatarm pic.twitter.com/El2Hd5BYA5 — Elsschot (@marcelbar8) March 27, 2018
Married at first sight
Op NPO 1 keken bijna 2 miljoen mensen naar een nieuw avontuur van de Rijdende rechter, Ellie op patrouille trok 1,1 miljoen kijkers en bijna 1 miljoen mensen zagen Married at first sight waarin het homoseksuele koppel Patrick en Bas bijzonder gelukkig is met elkaar.
Dit is toch eigenlijk het beste antwoord op die discriminerende gekkies van #geziningevaar die vandaag met flyers in het #ReformatorischDagblad protesteerden. Gewoon op ‘mijn’ @RTL4 Dank voor t kijken naar #mafs Lang leve de liefde 😘 pic.twitter.com/1iwfp4Q94g — Peter van der Vorst (@petervdvorst) March 27, 2018
Hier zijn de Van Rossems
Intussen deden Hier zijn de Van Rossems het prima op NPO 2 met maar liefst 761.000 kijkers. De twee broers en zus waren deze week in Den Bosch en daar viel genoeg te beleven.
Ben overigens enorme fan van Sis van Rossem. Vanwege alles eigenlijk, maar vooral van hoe ze een Bossche bol eet #HierZijnDeVanRossems — Liesbeth Smit (@LiesbethSmitt) March 27, 2018
Het is een zéér opwindOnde aflevering van de Van Rossems.😜 Sis staat glunderend te soppen voor een Sexshop, Maarten en Vincent worden er niet warm of koud van! #hierzijndeVanRossems pic.twitter.com/D2Ch2t70bD — Sanny (@SannyZoet) March 27, 2018
Wat je verder niet mag missen
Alle tipsDolf Jansen van start met zevendelige komische panelshow Deze Week in de Reclame
In de komische panelshow Deze Week in de Reclame onderzoekt Dolf Jansen samen met bekende Nederlanders de invloed van reclame op ons dagelijks leven. Toonaangevende reclamemakers Aad Kuijper en Anne Stokvis treden op als teamcaptains.Laatste nieuws van TVgids.nl
Meer nieuws 13:44Makers GTST leggen uit hoe het nu precies zit met De Rozenboom
13:22Deze artiesten verzorgen een intervalact tijdens de halve finales van het Eurovisie Songfestival 2024
12:06Vertrekt GTST-koppel Steef en Naomi binnenkort definitief uit Meerdijk?
12:01De allereerste beelden van Het Perfecte Plaatje op Reis 2024 zijn verschenen
10:38Hoe kon het zo fout gaan? Dat is te zien in de documentaire Secrets of Prince Andrew