TVgids.nl
Klik op 'toestaan' om meldingen van TVgids.nl te ontvangen.
Amusement
Reclamemakers weten wat scoort bij de kijkers: ontroerende beelden, het liefst met knuffelbare dieren en/of lieve mensen. Dat maakt reclamefilmpjes rond de feestdagen ideale kanshebbers op de Ster Gouden Loeki.
De afgelopen weken mocht het publiek stemmen uit een lijst finalisten. De uitslag werd bekendgemaakt in een live uitzending bij Omroep MAX, gepresenteerd door Carrie ten Napel (foto). Zij liet schaatsheldin Irene Schouten de gouden envelop openmaken en onthullen dat het beeldje is bedeeld aan reclamebureau TBW/NEBOKO voor hun kerstreclame van Albert Heijn.
In het spotje maakt Nederland kennis met Harry, de hamster van het gezellige gezin van de bekende supermarktmanager. Harry heeft gevoelens voor de hamster van de buren en is zelfs al eens ontsnapt om bij haar te zijn. Met de kerstdagen worden Harry en zijn vrouwtje herenigd.
Door de winst van Albert Heijn komt er een einde aan de zegetocht van de Staatsloterij die drie jaar op rij met een kerstreclame de prijs won. Vorig jaar gingen ze met de Loeki aan de haal dankzij hun spotje met kat Frummel, nu moest de loterij genoegen nemen met de tweede plaats. Op drie kwam de PLUS-supermarkt, eveneens met een kerstcommercial.
Ewout Genemans geeft kijkje achter de schermen bij Bureau Utrecht: 'Al veel meegemaakt'
11:50Dit mag je niet missen: alle kijktips rond het Eurovisie Songfestival 2025
11:10Lijken gezocht voor nieuw seizoen Flikken Maastricht
11:05Gebeurtenis in De Verraders zorgde voor grote shock bij kandidaten
10:27Eerste beelden van Make Up Your Mind in Songfestival-sferen