TVgids.nl
Klik op 'toestaan' om meldingen van TVgids.nl te ontvangen.
Amusement
Naast de prijs voor de meest irritante commercial is er ook een award voor de meest irritante BN'er in een reclame.
Het blijkt een bont gezelschap te zijn van veelvuldig voorbijkomende gezichten in de reclameblokken. Martien Meiland is in de running voor zijn 'bingo, bingo, bingo!' reclame voor de Vriendenloterij, Paul Haenen en zijn typetjes kregen een nominatie voor de Pricewise commercials, Andy 'Koning Toto' van der Meijde is ook in de race en de ABN Amro-spotjes van Mark Rietman schoten kijkers ook in het verkeerde keelgat.
Opvallende nieuwkomer onder de slecht ontvangen reclames is de nieuwe campagne van de Lidl met Thomas Acda als onbeholpen stucadoor en zijn buurman Sergio IJssel in de Lidl flat waar altijd wel iets stuk of stuc gaat.
De ‘winnaars’ in beide categorieën worden bekendgemaakt in de uitzending van Radar op maandag 30 november. Tot die tijd kan gestemd worden via de Loden Leeuw-website.
Video: Dit zien we dinsdagavond ook in de act van Claude op het Songfestival
16:37Waarom het seizoensslot van Even Tot Hier zaterdag niet te zien is
16:34Video: de concurrentie reageert op C'est La Vie van Claude
16:19Wilfred Genee werkt aan nieuw klusprogramma voor Talpa
15:55Eerbetoon aan Eva Hermans-Kroot uit Over Mijn Lijk onthuld in geboortestad