Amusement
Deze BN'ers maken kans op een Loden Leeuw
Jef Willemsen
  ·  Naast de prijs voor de meest irritante commercial is er ook een award voor de meest irritante BN'er in een reclame.
Martien en co
Het blijkt een bont gezelschap te zijn van veelvuldig voorbijkomende gezichten in de reclameblokken. Martien Meiland is in de running voor zijn 'bingo, bingo, bingo!' reclame voor de Vriendenloterij, Paul Haenen en zijn typetjes kregen een nominatie voor de Pricewise commercials, Andy 'Koning Toto' van der Meijde is ook in de race en de ABN Amro-spotjes van Mark Rietman schoten kijkers ook in het verkeerde keelgat.
Ik ga stuc
Opvallende nieuwkomer onder de slecht ontvangen reclames is de nieuwe campagne van de Lidl met Thomas Acda als onbeholpen stucadoor en zijn buurman Sergio IJssel in de Lidl flat waar altijd wel iets stuk of stuc gaat.
Stemmen
De ‘winnaars’ in beide categorieën worden bekendgemaakt in de uitzending van Radar op maandag 30 november. Tot die tijd kan gestemd worden via de Loden Leeuw-website.
Wat je verder niet mag missen
Alle tipsLaatste nieuws van TVgids.nl
Meer nieuws 11:05Deze 20 online-videoseries maken nog kans op de Televizier-Ring Online-videoserie 2024
11:05Alles over de Gouden Televizier-Ring verkiezing 2024
10:37Esra vertelt hoe het nu met haar en Bram gaat in Zweden
08:50De TV van gisteren: Kijkers maken zich boos om oplichter Rob in Kees van der Spek: Aangepakt
06:47Vanavond op TV: Meiden die rijden, Je huis op orde, Pirates of the Caribbean: Salazar's Revenge