TVgids.nl
Klik op 'toestaan' om meldingen van TVgids.nl te ontvangen.
Amusement
“Met deze campagne willen we onderstrepen dat we er zijn voor onze doelgroep, ook déze zomer, die er voor iedereen anders uitziet dan normaal. Uiteraard met mooie programma’s op radio, televisie en internet”, stelt Jan Slagter.
Omroep MAX, dat een kijkcijferkanon als We zijn er bijna moest uitstellen vanwege het coronavirus, hoopt Nederland te verbinden. Mede daardoor is het een samenwerking aangegaan met freecard-uitgever Boomerang. “We hopen natuurlijk dat mensen die er deze zomer op uit trekken in eigen land de ansichtkaarten versturen naar moeders, vaders, oma’s, opa’s of overgrootouders. Om te laten weten dat ze er zijn voor hun naasten.”
Eerder kwam Omroep MAX in de zomer al met Van onschatbare waarde, Denkend aan Holland, Hollandse Zaken en MAX Vakantieman. Laatstgenoemde programma met Sybrand Niessen als presentator komt in de zomermaanden sowieso terug op televisie.
Partnerbijdrage
Van grappenmaker tot zelfinzicht: Ruben Nicolai over pleasen, verlies en verandering
08:40Dit zijn de finalisten van Wie is De Mol? 2025
08:06De TV van gisteren: Ruim 3,1 miljoen euro opgehaald voor Oekraïne dankzij Even Tot Hier
06:47Vanavond op TV: Top 2000 quiz, vtwonen weer verliefd op je huis, Blades of Glory
11:43Johan Derksen: 'Heb me kapot geërgerd aan Maarten van Rossem bij Pauw & De Wit' (video)