TVgids.nl
Klik op 'toestaan' om meldingen van TVgids.nl te ontvangen.
Amusement
“Met deze campagne willen we onderstrepen dat we er zijn voor onze doelgroep, ook déze zomer, die er voor iedereen anders uitziet dan normaal. Uiteraard met mooie programma’s op radio, televisie en internet”, stelt Jan Slagter.
Omroep MAX, dat een kijkcijferkanon als We zijn er bijna moest uitstellen vanwege het coronavirus, hoopt Nederland te verbinden. Mede daardoor is het een samenwerking aangegaan met freecard-uitgever Boomerang. “We hopen natuurlijk dat mensen die er deze zomer op uit trekken in eigen land de ansichtkaarten versturen naar moeders, vaders, oma’s, opa’s of overgrootouders. Om te laten weten dat ze er zijn voor hun naasten.”
Eerder kwam Omroep MAX in de zomer al met Van onschatbare waarde, Denkend aan Holland, Hollandse Zaken en MAX Vakantieman. Laatstgenoemde programma met Sybrand Niessen als presentator komt in de zomermaanden sowieso terug op televisie.
Jasper Demollin vertrekt bij De FOMO Show
10:13Nieuwe look voor papa Pim van Een Huis Vol Emigreert-familie Verleg
10:00Jaap Jongbloed is ondanks stoppen Het Mooiste Meisje nog niet klaar met tv: 'Dit is geen afscheidsinterview'
09:45Özcan Akyol eerste gast van Griet Op de Beeck in Zomergasten
08:44Concert at Sea-concert van Suzan en Freek binnenkort op NPO1 te zien