Amusement
Omroep MAX wil kijker bedienen met nieuwe zomercampagne
Jacob-Jan van de Groep
  ·  “Met deze campagne willen we onderstrepen dat we er zijn voor onze doelgroep, ook déze zomer, die er voor iedereen anders uitziet dan normaal. Uiteraard met mooie programma’s op radio, televisie en internet”, stelt Jan Slagter.
Ansichtkaarten
Omroep MAX, dat een kijkcijferkanon als We zijn er bijna moest uitstellen vanwege het coronavirus, hoopt Nederland te verbinden. Mede daardoor is het een samenwerking aangegaan met freecard-uitgever Boomerang. “We hopen natuurlijk dat mensen die er deze zomer op uit trekken in eigen land de ansichtkaarten versturen naar moeders, vaders, oma’s, opa’s of overgrootouders. Om te laten weten dat ze er zijn voor hun naasten.”
MAX Vakantieman
Eerder kwam Omroep MAX in de zomer al met Van onschatbare waarde, Denkend aan Holland, Hollandse Zaken en MAX Vakantieman. Laatstgenoemde programma met Sybrand Niessen als presentator komt in de zomermaanden sowieso terug op televisie.
Wat je verder niet mag missen
Alle tipsWelke musicalproductie gaat er met meeste beeldjes vandoor tijdens het Musical Awards Gala 2024?
Frits Sissing en Marlijn Weerdenburg rollen de rode loper uit voor de grootste musicaltalenten van Nederland tijdens het Musical Awards Gala 2024. Zo maken Buddy Vedder en Simone Kleinsma kans op een beeldje voor hun hoofdrol in een originele productie.Laatste nieuws van TVgids.nl
Meer nieuws 13:19Alles wat je moet weten over GLORY 91 op Videoland
11:47Zangeres S10 twee jaar lang gevolgd voor documentaire
11:00Donna uit De Bondgenoten doorbreekt het stilzwijgen: 'Mijn relatie is uit'
10:10Dit programma vervangt Goede Tijden, Slechte Tijden vanaf juni 2024
09:11Tooske Ragas wordt de vaste vervanger van Jan Versteegh in De Bondgenoten