TVgids.nl
Klik op 'toestaan' om meldingen van TVgids.nl te ontvangen.
Amusement
“Met deze campagne willen we onderstrepen dat we er zijn voor onze doelgroep, ook déze zomer, die er voor iedereen anders uitziet dan normaal. Uiteraard met mooie programma’s op radio, televisie en internet”, stelt Jan Slagter.
Omroep MAX, dat een kijkcijferkanon als We zijn er bijna moest uitstellen vanwege het coronavirus, hoopt Nederland te verbinden. Mede daardoor is het een samenwerking aangegaan met freecard-uitgever Boomerang. “We hopen natuurlijk dat mensen die er deze zomer op uit trekken in eigen land de ansichtkaarten versturen naar moeders, vaders, oma’s, opa’s of overgrootouders. Om te laten weten dat ze er zijn voor hun naasten.”
Eerder kwam Omroep MAX in de zomer al met Van onschatbare waarde, Denkend aan Holland, Hollandse Zaken en MAX Vakantieman. Laatstgenoemde programma met Sybrand Niessen als presentator komt in de zomermaanden sowieso terug op televisie.
Vanavond op TV: Sterren in concert: André Hazes in het theater, The masked singer, Rocco & Sjuul
11:46Video: Martien Meiland ziet het skiën niet meer zitten: 'Waarschijnlijk de laatste keer voordat ik ga hemelen'
11:23Woeste Grond en Een Huis Vol zijn maandag en dinsdag niet te zien en dit is de reden
10:29Alex uit OML kiest voor risicovolle operatie: 'Het is alles of niets'
10:12Zo vieren de Een Huis Vol-gezinnen kerst: tradities, gezelligheid en familietijd