TVgids.nl
Klik op 'toestaan' om meldingen van TVgids.nl te ontvangen.
Amusement
“Met deze campagne willen we onderstrepen dat we er zijn voor onze doelgroep, ook déze zomer, die er voor iedereen anders uitziet dan normaal. Uiteraard met mooie programma’s op radio, televisie en internet”, stelt Jan Slagter.
Omroep MAX, dat een kijkcijferkanon als We zijn er bijna moest uitstellen vanwege het coronavirus, hoopt Nederland te verbinden. Mede daardoor is het een samenwerking aangegaan met freecard-uitgever Boomerang. “We hopen natuurlijk dat mensen die er deze zomer op uit trekken in eigen land de ansichtkaarten versturen naar moeders, vaders, oma’s, opa’s of overgrootouders. Om te laten weten dat ze er zijn voor hun naasten.”
Eerder kwam Omroep MAX in de zomer al met Van onschatbare waarde, Denkend aan Holland, Hollandse Zaken en MAX Vakantieman. Laatstgenoemde programma met Sybrand Niessen als presentator komt in de zomermaanden sowieso terug op televisie.
Mindf*ck keert terug: nieuw seizoen en feestdagenspecial in de maak
12:51'Uiengate' zorgt voor kijkcijferexplosie: realityserie De Hanslers houdt Nederland bezig
12:38B&B Vol Liefde-Eveline is not amused over actie Bart: 'Dit vind ik K.'
12:12Huub Stapel heeft 'gezonde spanning' voor première van Amsterdamned II
11:28Geïrriteerde Monique in De Hanslers: 'Je bent toch een vent, geen mietje'