TVgids.nl
Klik op 'toestaan' om meldingen van TVgids.nl te ontvangen.
Amusement
Wilfred Genee moet noodgedwongen stoppen met De Veronica Inside Ochtendshow. Zijn werkzaamheden bij de radio zijn volgens de presentator niet meer te combineren met zijn televisiewerkzaamheden, helemaal niet nu er een dagelijkse talkshow op komst is.
"Het is onvermijdelijk. Het is niet anders. We hebben het vorige week besproken. Het is niet te combineren met elkaar", aldus Genee in de uitzending van woensdagochtend. "Het is heel vervelend en jammer. We waren net begonnen en er zat volgens mij nog veel meer in het vat. We hebben een hartstikke leuk team de afgelopen jaren. Ik heb het gevoel dat ik hier nog lang niet klaar ben."
Genee is vanaf 2022 samen met René van der Gijp en Johan Derksen te zien in een dagelijkse talkshow op SBS6, net zoals hij afgelopen zomer te zien was op de zender met De Oranjezomer. Het is niet bekend of De Veronica Inside Ochtendshow helemaal stopt of dat er gezocht wordt naar een andere presentator.
Rob Stenders, zendermanager bij Veronica, betreurt het vertrek van Genee. "Bij Radio Veronica maakt hij met zijn kompanen een ochtendshow die ergens over gaat en die ergens voor staat. We hebben er uiteraard wel alle begrip voor. Die talkshow wordt een succes. Wilfred is voor grote dingen gemaakt."
De groepsfase van het WK voetbal zit erop na vandaag op. Met onder anderen Engeland, Portugal en wereldkampioen Argentinië in actie belooft het een spannende slotdag te worden, waarop de laatste tickets voor de knock-outfase worden verdeeld.
Wanneer is de finale van Het Perfecte Plaatje op Reis 2026 te zien?
12:23SBS6 komt met nieuwe spelshow The Golden Elevators
11:21Interview Thijs Römer en Mischa Blok wordt druk nabesproken: 'Tegenstrijdig'
10:52Shelly Sterk valt in de smaak bij VI-kijkers: 'Zo doe je dat bij de mannen'
10:11Mats uit De Bachelorette op 28-jarige leeftijd overleden