TVgids.nl
Klik op 'toestaan' om meldingen van TVgids.nl te ontvangen.
Nieuws
In deze herhaling van Ik vertrek is te zien hoe het emigrerende stellen uit eerdere seizoenen is vergaan. Zo vertrokken eind 2011 Mark en Margo den Houting uit Noord-Brabant naar Slowakije om daar een naturistencamping te beginnen. Het zat ze in hun eerste seizoen niet mee.
De verbouwing kostte meer dan verwacht en het regende constant, waardoor de gasten wegbleven. Mark moest daarom in de winter terug naar Nederland om zijn oude baan op te pakken. De zomer erna had het koppel meer geluk: het weer werkte mee en eindelijk kwamen er gasten op de camping af. Toch moest Mark opnieuw terug naar Nederland om extra te werken. Het daaropvolgende seizoen gaan ze er weer vol goede moed tegenaan. Kunnen ze nu eindelijk rondkomen van de campinginkomsten?
De groepsfase van het WK voetbal nadert zijn ontknoping. Vandaag vallen de beslissingen in de groepen D, E en F, met onder meer Nederland, Duitsland en de Verenigde Staten in actie.
André Rieu opnieuw op Vrijthof maar wat als Nederland dan een WK-wedstrijd speelt?
16:00Nieuwe docuserie over Lil Kleine op komst: Terug
14:49Victor Vlam: 'Deze beelden gaan gebruikt worden om mij voor schut te zetten'
13:51Zien: Merel Ek toont haar opvallende tatoeage bij Vandaag Inside Oranje
13:23Judith en Bart uit Winter Vol Liefde dankbaar voor alle hulp: 'Biertje op gedronken'