TVgids.nl
Klik op 'toestaan' om meldingen van TVgids.nl te ontvangen.
Van de redactie
Het We’ll meet again-podium bij talkshow M was woensdagavond voor niemand minder dan Tabitha & Nielson die hun nieuwe single Slapen met het licht aan zongen. En dat klonk fantastisch! Kijk het optreden hier onder terug.
Wat een heerlijke samenwerking! @Tabithamusik & @NielsonMusic met hun single 'Slapen Met Het Licht Aan' #ditisM pic.twitter.com/iVPzhuHkzT — Margriet van der Linden (@dit_is_M) May 13, 2020
Niet elk optreden bij M klinkt goed...
De groepsfase van het WK voetbal zit erop na vandaag op. Met onder anderen Engeland, Portugal en wereldkampioen Argentinië in actie belooft het een spannende slotdag te worden, waarop de laatste tickets voor de knock-outfase worden verdeeld.
Interview Thijs Römer en Mischa Blok wordt druk nabesproken: 'Tegenstrijdig'
10:52Shelly Sterk valt in de smaak bij VI-kijkers: 'Zo doe je dat bij de mannen'
10:11Mats uit De Bachelorette op 28-jarige leeftijd overleden
09:54Wilfred Genee raakt gevoelige snaar bij Johan Derksen: 'Jij bepaalt niet waar ik over praat'
09:07Hart van Nederland-presentatrice Nikki Herr bevallen van tweeling