TVgids.nl
Klik op 'toestaan' om meldingen van TVgids.nl te ontvangen.
Sport
De Premier League staat natuurlijk altijd garant voor spanning en sensatie, maar dat wordt op 4 september nog even extra aangevoerd met het duel tussen Manchester United en Arsenal.
Hoewel de Premier League pas een paar weken draait, heeft Arsenal momenteel nog maar weinig te vrezen. De club leidt namelijk momenteel het klassement met 5 overwinningen: de ploeg won namelijk al van onder meer AFC Bournemouth, Fulham, Aston Villa en Leicester City.
Voor Manchester United had zo'n start ook mooi geweest, maar hun droom begon vooral als een ware nachtmerrie. De club van de Nederlandse trainer Erik ten Hag wist namelijk aan het begin van dit Premier League-seizoen al geen weerstand te bieden aan Brighton & Hove Albion (met 1-2) en Brentford (4-0). Toch lijkt er langzaam wat verbetering in te komen: de club wist wel te nipt te winnen van Southampton, Leicester City en Liverpool. Daardoor vindt de club uit Manchester zichzelf terug op de achtste plaats in de Premier League.
Of ze het dan nodig hebben of niet: versterking is nabij. Eind augustus kwam het nieuws naar buiten dat Ajax-speler Antony voor maar liefst 95 miljoen euro (met mogelijke uitloop naar 100 miljoen) wordt herenigd met coach Erik ten Hag. Met die transfersom is Antony de duurste uitgaande transfer ooit bij Ajax. Mogelijk is dat alleen maar goed: het huidige team kan wel een extra handje gebruiken.
Manchester United vs. Arsenal is 4 september om 17:30 uur te zien op Viaplay.
Vandaag staat in het teken van twee grote WK-favorieten. Zowel Argentinië als Frankrijk komt in actie, terwijl Noorwegen en Senegal elkaar treffen in een duel dat belangrijk kan worden voor de strijd om de volgende ronde.
Bondgenoten-sterren Robert en Roxy blazen relatie nieuw leven in
09:23De TV van gisteren: Monsterzege Oranje tegen Zweden gezien door 4,6 miljoen
08:05Alle uitslagen van het WK voetbal 2026 op een rij
10:56'Chantal Janzen en Elise Schaap spelen hoofdrollen in nieuwe dramaserie'
10:40'Nepobaby' Nicky van der Gijp over kritiek op Het Oranje Café: 'Makkelijke inkopper'