TVgids.nl
Klik op 'toestaan' om meldingen van TVgids.nl te ontvangen.
Sterren
Bibi Breijman en Waylon zijn vorige week ouders geworden van hun tweede kindje. Op Instagram deelde ze dat ze hun zoontje Chester hebben genoemd.
“Deze week was magisch. Chester heeft plaats gemaakt voor vlinders in m’n buik”, schrijft Bibi onder haar foto.
In oktober maakte het stel bekend dat Bibi in verwachting was van haar tweede kindje. Ook deze zwangerschap was niet erg makkelijk voor de realityster. Ze had namelijk last van HG, oftewel extreme misselijkheid tijdens de hele zwangerschap. Hierdoor is ze ook een keer opgenomen geweest in het ziekenhuis.
Ook Waylon deelt een foto van Bibi en zijn pasgeboren zoontje op Instagram. “Daar ben je dan! Er wordt eindeloos van je gehouden kleine man.”
Het stel kreeg eind 2018 al samen dochtertje Teddy. Waylon heeft nog een zoon uit een eerdere relatie.
Vandaag staat in het teken van twee grote WK-favorieten. Zowel Argentinië als Frankrijk komt in actie, terwijl Noorwegen en Senegal elkaar treffen in een duel dat belangrijk kan worden voor de strijd om de volgende ronde.
De TV van gisteren: Monsterzege Oranje tegen Zweden gezien door 4,6 miljoen
08:05Alle uitslagen van het WK voetbal 2026 op een rij
10:56'Chantal Janzen en Elise Schaap spelen hoofdrollen in nieuwe dramaserie'
10:40'Nepobaby' Nicky van der Gijp over kritiek op Het Oranje Café: 'Makkelijke inkopper'
10:14Judith en Bart uit Winter Vol Liefde dreigen zonder hulp boerderij te verliezen: 'Staan opeens voor enorme uitdaging'