TVgids.nl
Klik op 'toestaan' om meldingen van TVgids.nl te ontvangen.
Sterren
Bibi Breijman en Waylon zijn vorige week ouders geworden van hun tweede kindje. Op Instagram deelde ze dat ze hun zoontje Chester hebben genoemd.
“Deze week was magisch. Chester heeft plaats gemaakt voor vlinders in m’n buik”, schrijft Bibi onder haar foto.
In oktober maakte het stel bekend dat Bibi in verwachting was van haar tweede kindje. Ook deze zwangerschap was niet erg makkelijk voor de realityster. Ze had namelijk last van HG, oftewel extreme misselijkheid tijdens de hele zwangerschap. Hierdoor is ze ook een keer opgenomen geweest in het ziekenhuis.
Ook Waylon deelt een foto van Bibi en zijn pasgeboren zoontje op Instagram. “Daar ben je dan! Er wordt eindeloos van je gehouden kleine man.”
Het stel kreeg eind 2018 al samen dochtertje Teddy. Waylon heeft nog een zoon uit een eerdere relatie.
Vandaag staan de laatste poulewedstrijden in de groepen A, B en C op het programma van het WK voetbal. Dat betekent dat de spanning flink oploopt: na deze duels wordt duidelijk welke landen doorgaan naar de knock-outfase en voor wie het toernooi erop zit.
Dreigement in De Bondgenoten: 'Doe rustig of ik ga me ermee bemoeien'
10:40Oos Kesbeke gaat verre reis maken in nieuw seizoen De Augurkenkoning
10:21Netflix-serie Haantjes krijgt een derde seizoen
10:06MAX Vakantieman keert terug: dit kun je verwachten van het nieuwe seizoen
10:00Danny Froger onthult grootste uitdaging in Het Perfecte Plaatje op Reis: 'Het is daar een chaos'