TVgids.nl
Klik op 'toestaan' om meldingen van TVgids.nl te ontvangen.
Streaming
Disney heeft bekendgemaakt dat in het openingsweekend ruim eenderde van de opbrengsten van Black Widow via Disney+ is binnengekomen. Het gaat om 60 miljoen dollar van de in totaal 215 miljoen die Black Widow opleverde. En dat is een enorm succes.
2 miljoen mensen betaalden dus 21 euro (30 dollar) om de avonturen van Scarlett Johansson thuis te kunnen zien. Een hoop geld, maar waarschijnlijk keken veel van die mensen met een paar vrienden om de kosten te drukken.
Ook de films Mulan, Raya and the Last Dragon en Cruella gingen in première met Premier Access, maar van die films maakte Disney de opbrengsten niet bekend. We kunnen dus aannemen dat die rolprenten een stuk minder geld opbrachten.
Lees ook: Dit zijn de beste 10 moderne Disney-klassiekers op Disney+
Disney+-abonnees die geen zin hebben om extra geld neer te leggen voor Black Widow, moeten nog even geduld hebben tot 6 oktober, dan kun je de film kijken zonder extra te betalen.
Na het succes van Black Widow kun je ervan uitgaan dat Disney dit veel vaker gaat doen. De volgende film die tegelijkertijd in de bioscoop en op de streamingdienst uitkomt is Jungle Cruise met Dwayne ‘The Rock’ Johnson in de hoofdrol. Die film staat gepland voor 30 juli.
SBS6 kerstreclame 2025: Johan Derksen en Linda de Mol lachen je toe
18:23PLUS Kerstreclame 2025: 'Samen genieten' maakt weinig indruk
18:05Kerstreclame ALDI 2025: Andy van der Meijde wekt Melisa op bijzondere wijze
16:28HEMA Kerstreclame 2025: Takkie en Siepie bezoeken meisje in ziekenhuis
16:12Kruidvat Kerstreclame 2025: sjans van de kerstman