TVgids.nl
Klik op 'toestaan' om meldingen van TVgids.nl te ontvangen.
Televisie
Voor honderden euro's aan speelgoedtreintjes die vermist raakten bij de verzending. Een stofzuiger die in twee jaar tijd maar liefst vier keer kapot ging. Een bestelde trap van duizenden euro's die maar niet werd geleverd. Ciana Mayam heeft in haar rubriek 'Belbus' de afgelopen maanden heel wat mensen bezocht die het aan de stok hebben met incompetente of klantonvriendelijke bedrijven.
Soms losten die onder druk van de draaiende camera's de problemen meteen ruimhartig op, met excuses en een bos bloemen als goedmakertje. Het gebeurde ook regelmatig dat de consument in kwestie het slechts met beloftes moest doen of dat de bedrijven überhaupt geen sjoege gaven. Is dat inmiddels veranderd? Mayam blikt in de 'Belbus'-special van Kassa terug op de opmerkelijkste zaken.
Partnerbijdrage
Deze programma's rondom Sinterklaas mag je niet missen
14:25Linda en Ivan Kraan uit Een Huis Vol verwachten tiende kind
13:23Carlo Boszhard over nieuw seizoen The Masked Singer zonder Loretta Schrijver: 'We benoemen ons verdriet'
12:12De Verhulstjes keren in december terug met 'magische kerstspecial'
11:16Waylon kritisch over nieuwe protocollen The Voice: 'Sfeer van wantrouwen'