TVgids.nl
Klik op 'toestaan' om meldingen van TVgids.nl te ontvangen.
Televisie
Voor honderden euro's aan speelgoedtreintjes die vermist raakten bij de verzending. Een stofzuiger die in twee jaar tijd maar liefst vier keer kapot ging. Een bestelde trap van duizenden euro's die maar niet werd geleverd. Ciana Mayam heeft in haar rubriek 'Belbus' de afgelopen maanden heel wat mensen bezocht die het aan de stok hebben met incompetente of klantonvriendelijke bedrijven.
Soms losten die onder druk van de draaiende camera's de problemen meteen ruimhartig op, met excuses en een bos bloemen als goedmakertje. Het gebeurde ook regelmatig dat de consument in kwestie het slechts met beloftes moest doen of dat de bedrijven überhaupt geen sjoege gaven. Is dat inmiddels veranderd? Mayam blikt in de 'Belbus'-special van Kassa terug op de opmerkelijkste zaken.
Deze BN'ers doen mee aan het nieuwe RTL 4-programma Pandora
18:32Alles wat je moet weten over het tweede seizoen van misdaadserie Anoniem
16:16Floortje Dessing: 'Op weg naar het échte einde van de wereld'
15:11WK Darts 2026: zo kijk je gratis naar de eerste twee rondes
14:10Patty Brard: 'Hier had ik eerder mee moeten beginnen'