TVgids.nl
Klik op 'toestaan' om meldingen van TVgids.nl te ontvangen.
Televisie
Voor honderden euro's aan speelgoedtreintjes die vermist raakten bij de verzending. Een stofzuiger die in twee jaar tijd maar liefst vier keer kapot ging. Een bestelde trap van duizenden euro's die maar niet werd geleverd. Ciana Mayam heeft in haar rubriek 'Belbus' de afgelopen maanden heel wat mensen bezocht die het aan de stok hebben met incompetente of klantonvriendelijke bedrijven.
Soms losten die onder druk van de draaiende camera's de problemen meteen ruimhartig op, met excuses en een bos bloemen als goedmakertje. Het gebeurde ook regelmatig dat de consument in kwestie het slechts met beloftes moest doen of dat de bedrijven überhaupt geen sjoege gaven. Is dat inmiddels veranderd? Mayam blikt in de 'Belbus'-special van Kassa terug op de opmerkelijkste zaken.
Zaterdag in The Tribute: Cesar Zuiderwijk in tranen
13:05Tina Nijkamp: 'Deze presentator moet in 2026 de Televizier-Ring winnen'
12:19Kritiek op Sinterklaasjournaal: 'Dit is echt not done' en 'Ik word hier boos van'
10:28Johan Derksen pleit voor Davina Michelle op het Songfestival: 'Geschenk uit de hemel'
10:00Huub Stapel kon het verhaal van de Schokkers niet negeren: 'Als ik onrecht zie, spring ik erbovenop'