TVgids.nl
Klik op 'toestaan' om meldingen van TVgids.nl te ontvangen.
Televisie
Voor honderden euro's aan speelgoedtreintjes die vermist raakten bij de verzending. Een stofzuiger die in twee jaar tijd maar liefst vier keer kapot ging. Een bestelde trap van duizenden euro's die maar niet werd geleverd. Ciana Mayam heeft in haar rubriek 'Belbus' de afgelopen maanden heel wat mensen bezocht die het aan de stok hebben met incompetente of klantonvriendelijke bedrijven.
Soms losten die onder druk van de draaiende camera's de problemen meteen ruimhartig op, met excuses en een bos bloemen als goedmakertje. Het gebeurde ook regelmatig dat de consument in kwestie het slechts met beloftes moest doen of dat de bedrijven überhaupt geen sjoege gaven. Is dat inmiddels veranderd? Mayam blikt in de 'Belbus'-special van Kassa terug op de opmerkelijkste zaken.
Oogappels neemt afscheid met speciale aflevering: Appeltje voor de dorst
09:29Op deze datum keert Een Huis Vol terug
08:25De TV van gisteren: Kijkcijferrecords sneuvelen op boeiende tv-donderdag
06:47Vanavond op TV: Flikken Rotterdam, Kom je bij me eten? Vips, Mr. & Mrs. Smith
21:13Suzan en Freek raken Eva Jinek en kijkers diep met openhartig interview: 'Wat een waanzinnig sterk stel'