TVgids.nl
Klik op 'toestaan' om meldingen van TVgids.nl te ontvangen.
Televisie
Voor honderden euro's aan speelgoedtreintjes die vermist raakten bij de verzending. Een stofzuiger die in twee jaar tijd maar liefst vier keer kapot ging. Een bestelde trap van duizenden euro's die maar niet werd geleverd. Ciana Mayam heeft in haar rubriek 'Belbus' de afgelopen maanden heel wat mensen bezocht die het aan de stok hebben met incompetente of klantonvriendelijke bedrijven.
Soms losten die onder druk van de draaiende camera's de problemen meteen ruimhartig op, met excuses en een bos bloemen als goedmakertje. Het gebeurde ook regelmatig dat de consument in kwestie het slechts met beloftes moest doen of dat de bedrijven überhaupt geen sjoege gaven. Is dat inmiddels veranderd? Mayam blikt in de 'Belbus'-special van Kassa terug op de opmerkelijkste zaken.
De streamingtip van de week: Hjem Til Jul seizoen 3
13:14Peter uit De Hanslers krijgt deze opvallende tips van kijkers
11:26Hoe is het toch met Herman Kortekaas (95) uit Peppi en Kokki?
10:49Terugkijken: Denise snapt helemaal niets van haar stage op het terras en moeder Mo heeft kritiek
09:50Familie Lopez maakt comeback in Een Huis Vol