TVgids.nl
Klik op 'toestaan' om meldingen van TVgids.nl te ontvangen.
Televisie
Voor honderden euro's aan speelgoedtreintjes die vermist raakten bij de verzending. Een stofzuiger die in twee jaar tijd maar liefst vier keer kapot ging. Een bestelde trap van duizenden euro's die maar niet werd geleverd. Ciana Mayam heeft in haar rubriek 'Belbus' de afgelopen maanden heel wat mensen bezocht die het aan de stok hebben met incompetente of klantonvriendelijke bedrijven.
Soms losten die onder druk van de draaiende camera's de problemen meteen ruimhartig op, met excuses en een bos bloemen als goedmakertje. Het gebeurde ook regelmatig dat de consument in kwestie het slechts met beloftes moest doen of dat de bedrijven überhaupt geen sjoege gaven. Is dat inmiddels veranderd? Mayam blikt in de 'Belbus'-special van Kassa terug op de opmerkelijkste zaken.
De Hanslers: Monique huilt tranen met tuiten, 'Doe normaal!'
11:11Wanneer is Woeste Grond weer terug op tv?
10:53Tunnelvisie met Thomas: 'Merel staat wel erg vaak op goede Mol-posities'
10:00Jolijn Henneman blikt terug op haar eerste maanden als Shanti in GTST: 'Begin was erg onwerkelijk'
09:47Bekijk de Kerstreclames van 2025: van HEMA tot Albert Heijn