TVgids.nl
Klik op 'toestaan' om meldingen van TVgids.nl te ontvangen.
Televisie
Voor honderden euro's aan speelgoedtreintjes die vermist raakten bij de verzending. Een stofzuiger die in twee jaar tijd maar liefst vier keer kapot ging. Een bestelde trap van duizenden euro's die maar niet werd geleverd. Ciana Mayam heeft in haar rubriek 'Belbus' de afgelopen maanden heel wat mensen bezocht die het aan de stok hebben met incompetente of klantonvriendelijke bedrijven.
Soms losten die onder druk van de draaiende camera's de problemen meteen ruimhartig op, met excuses en een bos bloemen als goedmakertje. Het gebeurde ook regelmatig dat de consument in kwestie het slechts met beloftes moest doen of dat de bedrijven überhaupt geen sjoege gaven. Is dat inmiddels veranderd? Mayam blikt in de 'Belbus'-special van Kassa terug op de opmerkelijkste zaken.
Deze BN'ers zitten volgens jullie in de pakken van The Masked Singer 2025
13:20Je kunt je nu opgeven voor Beauty & the Geek seizoen 2
12:53Marco Borsato reageert voor het eerst op vrijspraak: 'Hoop door te kunnen gaan met mijn leven'
11:00Dit is de startdatum van seizoen 11 van Over Mijn Lijk
10:24Marco Borsato vrijgesproken in zedenzaak