TVgids.nl
Klik op 'toestaan' om meldingen van TVgids.nl te ontvangen.
Televisie
Voor honderden euro's aan speelgoedtreintjes die vermist raakten bij de verzending. Een stofzuiger die in twee jaar tijd maar liefst vier keer kapot ging. Een bestelde trap van duizenden euro's die maar niet werd geleverd. Ciana Mayam heeft in haar rubriek 'Belbus' de afgelopen maanden heel wat mensen bezocht die het aan de stok hebben met incompetente of klantonvriendelijke bedrijven.
Soms losten die onder druk van de draaiende camera's de problemen meteen ruimhartig op, met excuses en een bos bloemen als goedmakertje. Het gebeurde ook regelmatig dat de consument in kwestie het slechts met beloftes moest doen of dat de bedrijven überhaupt geen sjoege gaven. Is dat inmiddels veranderd? Mayam blikt in de 'Belbus'-special van Kassa terug op de opmerkelijkste zaken.
KRO-NCRV komt met nieuw live-evenement: De kerststal van Nederland
09:38Kevin Hassing reageert op Expeditie Robinson-kritiek
08:01De TV van gisteren: Realityserie De Hanslers blijft scoren
08:00Carlo Boszhard leerde belangrijke lessen van Paul van Gorcum
07:00GTST Spoilers - maandag 8 t/m donderdag 11 december 2025