TVgids.nl
Klik op 'toestaan' om meldingen van TVgids.nl te ontvangen.
Televisie
Voor honderden euro's aan speelgoedtreintjes die vermist raakten bij de verzending. Een stofzuiger die in twee jaar tijd maar liefst vier keer kapot ging. Een bestelde trap van duizenden euro's die maar niet werd geleverd. Ciana Mayam heeft in haar rubriek 'Belbus' de afgelopen maanden heel wat mensen bezocht die het aan de stok hebben met incompetente of klantonvriendelijke bedrijven.
Soms losten die onder druk van de draaiende camera's de problemen meteen ruimhartig op, met excuses en een bos bloemen als goedmakertje. Het gebeurde ook regelmatig dat de consument in kwestie het slechts met beloftes moest doen of dat de bedrijven überhaupt geen sjoege gaven. Is dat inmiddels veranderd? Mayam blikt in de 'Belbus'-special van Kassa terug op de opmerkelijkste zaken.
Alex uit OML kiest voor risicovolle operatie: 'Het is alles of niets'
10:12Zo vieren de Een Huis Vol-gezinnen kerst: tradities, gezelligheid en familietijd
08:23De TV van gisteren: Broers van 94 en 100 herenigd: kerst-tv levert weer kippenvelmomenten op
01:11Komende week in GTST: Vlammend venijnvuurwerk en de notoire nieuwjaarskater
22:55De Bondgenoten krijgt een kerstspecial en dit is wanneer die te zien is