TVgids.nl
Klik op 'toestaan' om meldingen van TVgids.nl te ontvangen.
Nieuws
Shoppen, shoppen en nog eens shoppen: mensen blijven maar nieuwe kleding kopen, ook als ze al ruim voldoende hebben. Geraffineerde marketingtrucs van (online)kledingwinkels zorgen ervoor dat de verleiding enorm is. Zembla onderzoekt welke middelen bedrijven inzetten om zoveel mogelijk kleding aan de man te brengen. Winkelketens gebruiken influencers om jongeren via sociale media te verleiden aankopen te doen. En natuurlijk is er de klantenkaart, waarmee een bedrijf een zeer gedetailleerd klantprofiel maakt en daar de marketingtechnieken op afstemt. Het gaat zelfs zo ver dat kledingmerken studies van gedragswetenschappers gebruiken om mensen meer spullen te laten kopen. En met succes: kleding is online nog altijd met afstand het meest bestelde product.
Make Up Your Mind: Deze BN'ers dompelden zich onder in de wereld van drag met Songfestival-tintje
12:01Shownieuws strikt ABBA-icoon Björn Ulvaeus voor spraakmakend interview
11:41Cornald Maas getroffen door kwaadaardige vorm van chronische kanker
11:26Anouk laat van zich horen bij VI: 'Ik moet kaarten verkopen'
11:07RTL geeft Gerard Joling bedenktijd voor vervolg Only Joling