TVgids.nl
Klik op 'toestaan' om meldingen van TVgids.nl te ontvangen.
Nieuws
Shoppen, shoppen en nog eens shoppen: mensen blijven maar nieuwe kleding kopen, ook als ze al ruim voldoende hebben. Geraffineerde marketingtrucs van (online)kledingwinkels zorgen ervoor dat de verleiding enorm is. Zembla onderzoekt welke middelen bedrijven inzetten om zoveel mogelijk kleding aan de man te brengen. Winkelketens gebruiken influencers om jongeren via sociale media te verleiden aankopen te doen. En natuurlijk is er de klantenkaart, waarmee een bedrijf een zeer gedetailleerd klantprofiel maakt en daar de marketingtechnieken op afstemt. Het gaat zelfs zo ver dat kledingmerken studies van gedragswetenschappers gebruiken om mensen meer spullen te laten kopen. En met succes: kleding is online nog altijd met afstand het meest bestelde product.
Welk programma vervangt Kopen Zonder Kijken op RTL 4?
10:47Dit programma vervangt De Klassenavond op SBS6
10:00Cornald Maas onthult wie (naast Claude) zijn grote favoriet is op het Songfestival
08:35Hoe laat treedt Claude op tijdens de eerste halve finale van het Eurovisie Songfestival 2025?
08:30Vandaag Inside: 'Anouk is veel kwetsbaarder dan ik verwacht had'