Lippenstift als handelsmerk

Geplaatst op 16 September, 10:47

Rode lippenstift is het handelsmerk van de geslaagde zakenvrouw Steffy. De 33-jarige Amsterdamse voelt zich zelfs minder succesvol als ze niet is opgemaakt. Het is dan ook een hele stap om zonder make-up te gaan daten.

Geen make-up dragen is bijna onvoorstelbaar voor de 33-jarige zakenvrouw Steffy uit Amsterdam. Haar rode lippenstift is zelfs haar handelsmerk. Toch doet ze mee aan Pretty & single. En dat is echt een uitdaging voor Steffy, die zich minder succesvol voelt als ze niet is opgemaakt. Alhoewel de Amsterdamse over succes niet heeft te klagen. Al jong runde ze een miljoenenbedrijf en inmiddels is ze een van de geslaagdste zakenvrouwen van Nederland.

Te druk voor de liefde

Op liefdesgebied gaat het haar minder voor de wind. Ze is druk met haar werk en dat komt haar relaties niet ten goede. Omdat ze graag een leuke man wil ontmoeten, gaat ze zonder make-up op drie dates. Zelfs haar beroemde lippenstift blijft achterwege. Hoe vindt Steffy het om te daten zonder haar handelsmerk?