TVgids.nl
Klik op 'toestaan' om meldingen van TVgids.nl te ontvangen.
Amusement
De Augurkenkoning, het programma over het Amsterdamse familiebedrijf rondom Oos Kesbeke, is al drie seizoenen een enorme hit op RTL5. Tot nu toe was er nog niets bekend over een eventueel vierde seizoen maar het lijkt erop alsof Oos daar maandagochtend iets over verklapt heeft op de radio...
Oos Kesbeke en zijn zonen Camiel en Silvian zijn in no-time bekende Nederlanders geworden dankzij het programma en de kijkers prijzen hun humor en ondernemingsdrift.
Coen en Sander, van de gelijknamige ochtendshow op radiozender JOE, belden maandagochtend met Oos en informeerden of we binnenkort weer kunnen gaan genieten van een nieuw seizoen van De Augurkenkoning. Die vertelde dat hij daar van RTL niets over mag zeggen en dat is natuurlijk een opmerkelijk antwoord: waarom zou je immers niets mogen zeggen als er geen nieuw seizoen meer komt?
Als Coen hem die vraag voorlegt reageert hij veelzeggend: 'Weet je, ik zeg niet zo veel. Want anders dan... maar goed, je snapt het zelf ook wel.'
De kans is dan ook groot dat we Kesbeke en zijn zonen binnenkort weer op tv gaan zien en daar zullen de fans maar wat blij mee zijn.
Bekijk hieronder het betreffende gesprek met Oos Kesbeke
Er is nog een uitzenddatum voor de start van het nieuwe seizoen van De Augurkenkoning bekend
Vandaag staat in het teken van twee grote WK-favorieten. Zowel Argentinië als Frankrijk komt in actie, terwijl Noorwegen en Senegal elkaar treffen in een duel dat belangrijk kan worden voor de strijd om de volgende ronde.
Hélène Hendriks onthult: 'Deze gast maakt binnenkort debuut bij Vandaag inside'
11:38GTST strikt acteur Tarikh Janssen als mysterieuze nieuwkomer Rex Martin
10:21Jeremy Clarkson (66) luidt noodklok na kankerdiagnose: 'Mannen, laat je nakijken'
09:52Bondgenoten-sterren Robert en Roxy blazen relatie nieuw leven in
09:23De TV van gisteren: Monsterzege Oranje tegen Zweden gezien door 4,6 miljoen