Amusement
PowNed komt met nieuw programma over de invloed van reclame
Tessa Kok
  ·  Deze Week In De Reclame
In het nieuwe PowNed-programma wordt op een informatieve en boeiende manier de invloed van reclame onderzocht. De makers hopen kijkers zo bewust te maken van hoe reclame ons ieder dag opnieuw weer beïnvloedt.
Samen met BN'ers gaan specialisten op zoek naar antwoorden op vragen als: 'draagt het dragen van een witte jas bij aan de geloofwaardigheid van een product?, en 'waarom laten we ons vaak verleiden om meer te kopen dan eigenlijk het plan was?'. De opnames zijn momenteel al in volle gang.
Experts en bekende Nederlanders
Het programma bestaat uit zeven delen en wordt gepresenteerd door Dolf Jansen. Hij wordt in Deze Week In De Reclame bijgestaan door reclame- en marketingexperts Aad Kuijper en Anne Stokvis. Ook zullen diverse bekende Nederlanders hun opwachting maken. Niet alleen als ervaringsdeskundigen, maar ook als consumenten om reclames te beoordelen.
Onder anderen Angela de Jong, Klaas Dijkhoff, Rutger Castricum en Victor Mids zijn te zien in het nieuwe programma van PowNed.
Deze Week In De Reclame is vanaf donderdag 2 mei om 21.30 uur te zien op PowNed bij NPO 1.
Wat je verder niet mag missen
Alle tipsLaatste nieuws van TVgids.nl
Meer nieuws 12:54Sophie Hilbrand en Jeroen Pauw gaan ook na de zomer door
11:05Lachen: Bloopers van de dramaserie Bodem
10:20Hélène Hendriks en Noa Vahle ontvangen Nederlands elftal in eenmalige uitzwaaishow
10:00Hila Noorzai over Dichter bij Anne Frank: 'Het is een ode aan Anne geworden'
09:45Glenn deed mee aan en won Big Brother 2024: ‘Ben altijd mijn eigen keuzes blijven volgen’