Televisie
Documentaire Nicky Verstappen maakt diepe indruk op kijker
Daisy Heyer
  ·  Vooral Peter R. de Vries krijgt veel lof van de kijker. In de documentaire komt goed naar voren dat als hij er niet was geweest, de zaak waarschijnlijk nooit zou zijn opgelost. Het eerste deel van de documentaire werd door 972.000 mensen bekeken.
🔴
Diep onder de indruk over de integere docu mbt de zoektocht naar de dader van
#NickyVerstappen🌹
En je kunt zeggen wat je wilt over @PeterRdeV maar hij was, en is, er altijd voor Nicky’s ouders en zorgde ervoor dat diens case niet ondersneeuwde.
Dank je, Peter R 💞 — Elsbeth van der Molen (@ElsbethMolen) November 29, 2020
Benieuwd naar de eerste aflevering van de tweedelige documentaire? Bekijk hem hieronder.
Wat je verder niet mag missen
Alle tipsDolf Jansen van start met zevendelige komische panelshow Deze Week in de Reclame
In de komische panelshow Deze Week in de Reclame onderzoekt Dolf Jansen samen met bekende Nederlanders de invloed van reclame op ons dagelijks leven. Toonaangevende reclamemakers Aad Kuijper en Anne Stokvis treden op als teamcaptains.Laatste nieuws van TVgids.nl
Meer nieuws 13:22Deze artiesten verzorgen een intervalact tijdens de halve finales van het Eurovisie Songfestival 2024
12:06Vertrekt GTST-koppel Steef en Naomi binnenkort definitief uit Meerdijk?
12:01De allereerste beelden van Het Perfecte Plaatje op Reis 2024 zijn verschenen
10:38Hoe kon het zo fout gaan? Dat is te zien in de documentaire Secrets of Prince Andrew
10:00Diederik Jekel is terug met Jekels Jacht: 'We moeten trotser zijn op alle wetenschappers'