TVgids.nl
Klik op 'toestaan' om meldingen van TVgids.nl te ontvangen.
Amusement
Marijke prijst in de reclame een anti-inbrekerstrip aan. Snoepfabrikant Haribo won voor de reclame waarin volwassenen praten met kinderstemmen. 'Letterlijk een kinderachtige reclame', zo zei Antoinette Hertsenberg.
Mag ik zeggen dat ik die #haribo reclame best grappig vind. #lodenleeuw #RADAR — Future 🇳🇱 🚜🚜🚜 (@Future1969_1) December 2, 2019
Ik vind die #haribo reclame dus best wel geniaal eigenlijk, met je Radar #lodenleeuw.. — David (@Myrok10) December 2, 2019
Radar werd dus heel goed bekeken, maar nog net niet zo goed als Het geheime dagboek van Hendrik Groen dat 1,8 miljoen kijkers trok. Droomhuis gezocht was ook weer een hit met 1,7 miljoen kijkers. Natasja Froger doet het heel aardig op RTL 4 met Voor hetzelfde geld waarin stellen uit de stad een huis op het platteland zoeken. Ditmaal gingen Remon en Stephanie uit Utrecht op zoek en ze vonden zowaar hun droomhuis. Of toch niet?
Huh? Bod geaccepteerd? Staat gewoon op Funda 🤨 #voorhetzelfdegeld https://t.co/PT5Qc3gWjn — Mama's Meisje (@mamas_meisje) December 2, 2019
Vreemd. Huis staat nog steeds op funda #voorhetzelfdegeld — Arjan Korte (@arjankorte) December 2, 2019
De soapavond op SBS6 deed het niet best. De realityserie met Rico Verhoeven trok slechts 269.000 kijkers en die van Nienke Plas wist een hele magere 62.000 kijkers te boeien. Bureau Burgwallen deed het wel weer goed. De realityserie over de Amsterdamse politie kwam tot 722.000 kijkers.
#bureauburgwallen is niet een beetje een goed programma. Maar echt geweldig, respect voor onze politie! — R O B B I E J A N S E N ★ (@robbiesmening) December 2, 2019
Bureau Burgwallen, wat een goed programma zeg 💪🏼. Wat maken deze mensen bizarre dingen mee! #bureauburgwallen #ikwilookbijdepolitie #politie — Arisca (@Ariscaa) December 2, 2019
Partnerbijdrage
In Scam Alert onderzoeken Ellie Lust en cyberjournalist Daniël Verlaan de schimmige wereld van digitale oplichting. Waar traditionele oplichters nog fysiek te traceren zijn, speelt fraude zich tegenwoordig steeds vaker af achter schermen en anonieme profielen. Dit nieuwe RTL-programma laat zien hoe kwetsbaar we online kunnen zijn én hoe we ons beter kunnen wapenen.
Daniël Verlaan deelt 6 slimme tips om cybercriminelen te slim af te zijn
08:22De TV van gisteren: Kijkers onder de indruk van engelengeduld van agenten in Bureau Utrecht
06:47Vanavond op TV: Boerderij Van Dorst, Grote gezinnen, grote vakanties, Independence Day: Resurgence
21:24Amber Kortzorg baalt van stoppen Kassa: 'Verbijsterd'
16:00Benieuwd naar de reallifesoap van De Boogaartjes? Wij weten de releasedatum