TVgids.nl
Klik op 'toestaan' om meldingen van TVgids.nl te ontvangen.
Reality
Zo ook Melanie en Eduardo.
Jan Versteegh blikt in De Bondgenoten: Hoe Is het Nu met? met Melanie en Eduardo terug op hun deelname.
"Ik ben er te vroeg uitgegaan", vertelt Eduardo. Hij zat de laatste maand van zijn avontuur niet helemaal lekker in zijn vel en had ruzie met zijn goede vriend Robert waardoor hij besloot om zijn koffers te pakken. Eigenlijk had hij nog even moeten doorzetten, vindt hij nu.
Melanie heeft ook spijt van haar beslissing om zelf te vertrekken. "De spellen zijn nu echt zo anders en leuk! Ik ben nu natuurlijk ook los van Beau en ik merk dat ik me toen soms heb laten leiden door wat anderen van me vonden. Als ik er nu in zou zitten, zou dat veel lekkerder gaan."
Ze zien het daarom allebei best zitten om nog eens terug te keren in de realityshow.
De Bondgenoten is elke werkdag om 19:30 uur te zien bij SBS6.
Partnerbijdrage
Vanavond op TV: Blinded, NCIS, Lincoln
06:00Programma WK voetbal zaterdag 13 juni
06:00De streamingtip van de week: Suzan & Freek: We Vieren Het Leven op Videoland
23:20Humberto Tan neemt afscheid van kijkers: 'Dit was RTL Tonight'
22:41Michael Bublé bij de openingsceremonie van het WK voetbal gemist? Bekijk hier alle optredens terug