TVgids.nl
Klik op 'toestaan' om meldingen van TVgids.nl te ontvangen.
Sport
De voetbaltalkshow Veronica Offside krijgt een vervolg. Dat onthulde presentator Wilfred Genee maandag in de laatste uitzending van het eerste seizoen.
Wilfred hintte eerst alleen op 'goed nieuws', maar toen analist Wesley Sneijder bij hem aandrong kwam het hoge woord er toch uit.
Veronica Offside was voor het eerst te zien in augustus 2022 als opvolger van voetbaltalkshow Veronica Inside. Wilfred, Johan Derksen en René van der Gijp bespraken in hun destijds nieuwe tv-programma Vandaag Inside vooral andere onderwerpen dan voetbal, dus kon een alternatieve show over de sport niet uitblijven.
Lees ook: Johan Derksen opnieuw onder het mes
Volgens Wilfred komt er in de nieuwe reeks - die volgend seizoen begint - ook weer elke maandag een uitzending.
Vandaag staat in het teken van twee grote WK-favorieten. Zowel Argentinië als Frankrijk komt in actie, terwijl Noorwegen en Senegal elkaar treffen in een duel dat belangrijk kan worden voor de strijd om de volgende ronde.
Merel Westrik wordt de nieuwe presentatrice van Project Rembrandt
11:15Peter Jan Rens heeft beroerte gehad: zo gaat het nu met hem
10:29De Bauers, een Nieuwe Fase van start op NPO1, dit is wanneer
09:34Van Onschatbare Waarde is vanaf deze dag terug op tv
09:10Waar en wanneer zie je het SKS Skûtsjesilen 2026 op tv?