TVgids.nl
Klik op 'toestaan' om meldingen van TVgids.nl te ontvangen.
Sport
De voetbaltalkshow Veronica Offside krijgt een vervolg. Dat onthulde presentator Wilfred Genee maandag in de laatste uitzending van het eerste seizoen.
Wilfred hintte eerst alleen op 'goed nieuws', maar toen analist Wesley Sneijder bij hem aandrong kwam het hoge woord er toch uit.
Veronica Offside was voor het eerst te zien in augustus 2022 als opvolger van voetbaltalkshow Veronica Inside. Wilfred, Johan Derksen en René van der Gijp bespraken in hun destijds nieuwe tv-programma Vandaag Inside vooral andere onderwerpen dan voetbal, dus kon een alternatieve show over de sport niet uitblijven.
Lees ook: Johan Derksen opnieuw onder het mes
Volgens Wilfred komt er in de nieuwe reeks - die volgend seizoen begint - ook weer elke maandag een uitzending.
De groepsfase van het WK voetbal zit erop na vandaag op. Met onder anderen Engeland, Portugal en wereldkampioen Argentinië in actie belooft het een spannende slotdag te worden, waarop de laatste tickets voor de knock-outfase worden verdeeld.
Alle uitslagen van het WK voetbal 2026 op een rij
23:51De Oranjezomer: Thomas van Groningen kreeg pikante vraag op vakantie (video)
14:30Komt er een tweede seizoen van Huizenruilers?
13:13Wanneer is de finale van Het Perfecte Plaatje op Reis 2026 te zien?
12:23SBS6 komt met nieuwe spelshow The Golden Elevators