TVgids.nl
Klik op 'toestaan' om meldingen van TVgids.nl te ontvangen.
Sport
De voetbaltalkshow Veronica Offside krijgt een vervolg. Dat onthulde presentator Wilfred Genee maandag in de laatste uitzending van het eerste seizoen.
Wilfred hintte eerst alleen op 'goed nieuws', maar toen analist Wesley Sneijder bij hem aandrong kwam het hoge woord er toch uit.
Veronica Offside was voor het eerst te zien in augustus 2022 als opvolger van voetbaltalkshow Veronica Inside. Wilfred, Johan Derksen en René van der Gijp bespraken in hun destijds nieuwe tv-programma Vandaag Inside vooral andere onderwerpen dan voetbal, dus kon een alternatieve show over de sport niet uitblijven.
Lees ook: Johan Derksen opnieuw onder het mes
Volgens Wilfred komt er in de nieuwe reeks - die volgend seizoen begint - ook weer elke maandag een uitzending.
Er staat een aantal mooie topaffiches op het programma vandaag. Noorwegen en Frankrijk strijden om de groepswinst, Spanje neemt het op tegen Uruguay en ook België moet nog vol aan de bak voor een plek in de knock-outfase van het WK voetbal.
Backstage: bijzondere opnames van Flikken Maastricht in televisiestudio (video)
16:21NET5 lanceert een nieuw realityprogramma: Wil je met me bouwen?
16:16De 5 beste programma's om deze week te streamen
15:56Edson da Graça steekt loftrompet over Nicolette Kluijver
15:47Actrice Ortál Vriend staat stil bij haar laatste draaidag van Flikken Rotterdam