TVgids.nl
Klik op 'toestaan' om meldingen van TVgids.nl te ontvangen.
Sport
De voetbaltalkshow Veronica Offside krijgt een vervolg. Dat onthulde presentator Wilfred Genee maandag in de laatste uitzending van het eerste seizoen.
Wilfred hintte eerst alleen op 'goed nieuws', maar toen analist Wesley Sneijder bij hem aandrong kwam het hoge woord er toch uit.
Veronica Offside was voor het eerst te zien in augustus 2022 als opvolger van voetbaltalkshow Veronica Inside. Wilfred, Johan Derksen en René van der Gijp bespraken in hun destijds nieuwe tv-programma Vandaag Inside vooral andere onderwerpen dan voetbal, dus kon een alternatieve show over de sport niet uitblijven.
Lees ook: Johan Derksen opnieuw onder het mes
Volgens Wilfred komt er in de nieuwe reeks - die volgend seizoen begint - ook weer elke maandag een uitzending.
De groepsfase van het WK voetbal nadert zijn ontknoping. Vandaag vallen de beslissingen in de groepen D, E en F, met onder meer Nederland, Duitsland en de Verenigde Staten in actie.
Alles over de Gouden Televizier-Ring 2026
13:44Joop van den Ende geëerd met de Gouden Televizier Oeuvre-Ring
13:25Marieke Elsinga ramde lantaarnpaal nadat ze in slaap viel achter het stuur
11:31Tygo Gernandt komt met nieuwe reportageserie
10:26De eerste beelden van de veelbelovende Nederlandse dramaserie BASTA zijn er eindelijk!