TVgids.nl
Klik op 'toestaan' om meldingen van TVgids.nl te ontvangen.
Sport
De voetbaltalkshow Veronica Offside krijgt een vervolg. Dat onthulde presentator Wilfred Genee maandag in de laatste uitzending van het eerste seizoen.
Wilfred hintte eerst alleen op 'goed nieuws', maar toen analist Wesley Sneijder bij hem aandrong kwam het hoge woord er toch uit.
Veronica Offside was voor het eerst te zien in augustus 2022 als opvolger van voetbaltalkshow Veronica Inside. Wilfred, Johan Derksen en René van der Gijp bespraken in hun destijds nieuwe tv-programma Vandaag Inside vooral andere onderwerpen dan voetbal, dus kon een alternatieve show over de sport niet uitblijven.
Lees ook: Johan Derksen opnieuw onder het mes
Volgens Wilfred komt er in de nieuwe reeks - die volgend seizoen begint - ook weer elke maandag een uitzending.
Vandaag staat in het teken van twee grote WK-favorieten. Zowel Argentinië als Frankrijk komt in actie, terwijl Noorwegen en Senegal elkaar treffen in een duel dat belangrijk kan worden voor de strijd om de volgende ronde.
Hélène Hendriks onthult: 'Deze gast maakt binnenkort debuut bij Vandaag inside'
11:38GTST strikt acteur Tarikh Janssen als mysterieuze nieuwkomer Rex Martin
10:21Jeremy Clarkson (66) luidt noodklok na kankerdiagnose: 'Mannen, laat je nakijken'
09:52Bondgenoten-sterren Robert en Roxy blazen relatie nieuw leven in
09:23De TV van gisteren: Monsterzege Oranje tegen Zweden gezien door 4,6 miljoen