TVgids.nl
Klik op 'toestaan' om meldingen van TVgids.nl te ontvangen.
Sport
De voetbaltalkshow Veronica Offside krijgt een vervolg. Dat onthulde presentator Wilfred Genee maandag in de laatste uitzending van het eerste seizoen.
Wilfred hintte eerst alleen op 'goed nieuws', maar toen analist Wesley Sneijder bij hem aandrong kwam het hoge woord er toch uit.
Veronica Offside was voor het eerst te zien in augustus 2022 als opvolger van voetbaltalkshow Veronica Inside. Wilfred, Johan Derksen en René van der Gijp bespraken in hun destijds nieuwe tv-programma Vandaag Inside vooral andere onderwerpen dan voetbal, dus kon een alternatieve show over de sport niet uitblijven.
Lees ook: Johan Derksen opnieuw onder het mes
Volgens Wilfred komt er in de nieuwe reeks - die volgend seizoen begint - ook weer elke maandag een uitzending.
Vandaag staan de laatste poulewedstrijden in de groepen A, B en C op het programma van het WK voetbal. Dat betekent dat de spanning flink oploopt: na deze duels wordt duidelijk welke landen doorgaan naar de knock-outfase en voor wie het toernooi erop zit.
Frank van Leeuwen presenteert ook de talkshow Goedenavond Nederland
13:56Kees Momma 'totaal ingestort' door extreme hitte
13:34Valentijne tegen Milan in De Bondgenoten: 'Je doet alsof ik een achterlijke ben'
13:08Dreigement in De Bondgenoten: 'Doe rustig of ik ga me ermee bemoeien'
10:40Oos Kesbeke gaat verre reis maken in nieuw seizoen De Augurkenkoning