TVgids.nl
Klik op 'toestaan' om meldingen van TVgids.nl te ontvangen.
Sterren
Sinds maandagavond is Vandaag Inside weer terug op de buis bij SBS6, maar het had niet veel gescheeld of de talkshow was verhuisd naar de NPO.
Dat is althans wat René van der Gijp beweert tegenover RTL Boulevard. Volgens de NPO zit de vork toch net iets anders in de steel.
Kort nadat Derksen, Genee en Van der Gijp besloten hadden om te stoppen, waren er alweer gesprekken met Talpa of de talkshow toch nog terug kon keren. Volgens Van der Gijp zou er toen ook een andere partij zijn geweest die interesse had in de heren. "Johan zei op een gegeven moment dat we een aanbieding hadden om Khalid & Sophie over te nemen, vijf keer in de week." De goedlachse voetbalanalist wilde echter geen overhaaste beslissingen nemen.
BNNVARA - de omroep die Khalid & Sophie maakt - laat aan RTL Boulevard weten nergens van op de hoogte te zijn. De NPO heeft inmiddels ook een reactie gegeven waarin staat dat ze Genee, Derksen en Van der Gijp 'zelf niet benaderd hebben'.
Volgens hen zou PowNed wel contact hebben gehad met Derksen. "Als NPO hebben wij in gesprekken met PowNed vervolgens benadrukt dat als het al tot een verder gesprek zou komen met Derksen c.s. dat de heren zich dan wel moeten realiseren dat de publieke omroep een andere omgeving is dan de commerciële omroep."
Uiteindelijk zouden er geen vervolggesprekken meer zijn geweest, omdat de heren met Vandaag Inside terugkeerden op SBS6.
De groepsfase van het WK voetbal nadert zijn ontknoping. Vandaag vallen de beslissingen in de groepen D, E en F, met onder meer Nederland, Duitsland en de Verenigde Staten in actie.
André Rieu opnieuw op Vrijthof maar wat als Nederland dan een WK-wedstrijd speelt?
16:00Nieuwe docuserie over Lil Kleine op komst: Terug
14:49Victor Vlam: 'Deze beelden gaan gebruikt worden om mij voor schut te zetten'
13:51Zien: Merel Ek toont haar opvallende tatoeage bij Vandaag Inside Oranje
13:23Judith en Bart uit Winter Vol Liefde dankbaar voor alle hulp: 'Biertje op gedronken'