TVgids.nl
Klik op 'toestaan' om meldingen van TVgids.nl te ontvangen.
Televisie
De documentaireserie Nick, Simon en Kees: Take a Chance On Me blijft onverminderd populair. De vierde aflevering van de reis van het Volendamse trio door Zweden trok 1.381.000 kijkers naar NPO1.
Kijkers van Nick, Simon en Kees: Take a Chance On Me zagen hoe de drie vrienden de studio bezochten waar ABBA-hits als Mama Mia en Dancing Queen zijn opgenomen. Ook lieten de heren alvast een voorproefje van volgende week zien, waarbij Kees Tol de zenuwen kreeg nadat hem het nummer van ABBA-bandlid Agnetha werd voorgeschoteld.
Ik ben nooit zo van Abba geweest, maar dit is zo'n heerlijke docu. En weet je? Ik heb al 2 Abba-nummers in mijn playlist hierdoor. Ja, ik ben Abba gaan waarderen. Nu zie ik hoe goed het in elkaar zit. Tof! #tacom — Nadyezzie (@nadyezzie) May 21, 2021
Wat is het toch een leuk programma! Genieten van de muziek van ABBA en Nick, Simon en Kees😍 #tacom — Jose Veger (@VegerJose) May 21, 2021
Nice optreden en hoe mooi dat hij geraakt is Claes af Geijerstam.#tacom — Fenna den Hartog (@Fennadenhartog) May 21, 2021
Wat maken Nick, Simon en Kees toch een heerlijk programma. Muzikaal, respectvol, grappig. Love it! #tacom — Susan B. (@SoSoSuus) May 21, 2021
Nick, Simon en Kees: Take a Chance On Me was op het NOS journaal van 20.00 uur (2.078.000 kijkers) het best bekeken programma van de vrijdag. Onder andere The Voice Kids (1.278.000) en Bed & Breakfast (1.191.0000) hadden het nakijken.
Dit is zo mooi. En het zijn kinderen potverdikke. Ik zit alweer met tranen #thevoicekids — an.telpieteltien (@antelpieteltien) May 21, 2021
Wat een topseizoen van #thevoicekids niet normaal goed! — Nathalie Barkmeijer (@leefstijlbark) May 21, 2021
Ik weet nooit wat die Limburgers runnen, een Bed & Breakfast of een Bad & Breakfast #bedenbreakfast — Henne de Jong (@HennedeJong) May 21, 2021
Van de talkshows scoorde Beau het best. Naar RTL 4 keken op de late avond 1.138.000 mensen en zij zagen hoe Peter R. de Vries zich bij een gedeelte onpopulair maakte door te stellen niks met het Songfestival te hebben en dat ook tijdens de uitzending naar een contact te appen. Dat was voer voor social media natuurlijk. De Vooravond op NPO 1 trok 784.000 kijkers en Op1 moest het met 737.000 mensen doen.
Hahahaha, de reactie van Peter R. bij #BEAU. "Ik zit nu net naar iemand te app'en dat ik, zelfs als ik me stierlijk zou vervelen, nog niet hier [het Songfestival] naar zou kijken" — Hayo Bart (@Hayotje) May 21, 2021
Voor de 1e x gruwelijk eens met Peter. R de Vries! 😂👌 #beau #Songfestival2021 pic.twitter.com/4DcxlNfrtm — Hidde Altena (@hidde_a) May 21, 2021
Hahah peter chilt hem op zijn telefoon hij is er klaar mee #beau — swieber 🦊 (@swieberr20) May 21, 2021
Niemand kan er omheen: Malta wint morgen. Wat een volume! Zelfs onze Peter is er stil van.... @Eurovision #beau — Henk Kwakkel (@hakahe) May 21, 2021
Philip Freriks scoort nieuwe tv-klus
08:00Carlo Boszhard steunt Irene Moors in Het Perfecte Plaatje: 'Als ze ergens voor gaat, dan zet ze haar tanden erin'
07:53De TV van gisteren: Kijkers verdeeld over nieuw programma Hazes & Hoogkamer: Tot Uw Dienst
07:00GTST Spoilers - maandag 19 t/m donderdag 22 mei 2025
06:47Vanavond op TV: Eurovisie Songfestival, Jelies & Gnodde: Grote gezinnen emigreren, Guardians of the Galaxy