© Talpa

Video

Video: De Bondgenoten-Fianca over haar avontuurtjes met Casper: ‘Het was een project’

Esther Hut

  ·  
Fianca winnares van De Bondgenoten
Delen

Ondanks dat Fianca maar een paar maanden in de loods van De Bondgenoten woonde, was het toch een hele enerverende tijd voor haar. Helemaal haar avontuurtjes met Casper deden veel stof opwaaien bij kijkers. In Shownieuws vertelt ze er meer over.

Fiance won vorige week De Bondgenoten en ging naar met een ton. Tijdens haar tijd in de loods had ze het erg gezellig met Casper, terwijl ze een vriend thuis had zitten. Ze zochten de meest bijzondere plekjes op om ‘het’ te doen. Spijt heeft Fianca dan ook zeker niet van haar daden. 

Wat je verder niet mag missen

Alle tips

Johnny de Mol legt oud-WK-gangers het vuur aan de schenen in De WK Kwis

Welke oud-WK-ganger weet het allermeeste over het WK voetbal? Dat zie je vanaf zondag 7 juni 2026, vier dagen op rij in De WK Kwis op SBS6.
 
Toon meer tips