Amusement
Angela de Jong beticht Jinek van RTL-propaganda
Jef Willemsen
  ·  In haar tv-column windt Angela zich ditmaal op over het gesprek dat Eva had met Koffietijd-boegbeelden Loretta Schrijver en Pernille Lalau over de doorstart van het RTL-ochtendprogramma.
'Enorm succes'
Na al het beladen coronanieuws was het item vooral bedoeld voor wat broodnodige luchtigheid. Daar had De Jong ook niets op tegen, maar dat Eva Koffietijd omschreef als een 'enorm succes' was haar tegen het zere been. Angela had de kijkcijfers er eens bijgepakt en vond dat gemiddeld 132.000 kijkers per dag nu niet direct dat predikaat verdiende.
Promoprietpraat
Angela vond ook dat Eva geheel kritiekloos haar twee RTL-collega's liet oreren over de Koffietijd kijker en het feit dat ze graag verbinding maken met iedereen. Dat vond De Jong wat veel eer: "Voor de goede orde: we hebben het dus over een show waarin een kok iets kookt, een visagist make-uptips geeft, een BN’er zijn nieuwe waar aanprijst en de resterende zendtijd gevuld is met promoprietpraat voor de Postcode Loterij."
Wat je verder niet mag missen
Alle tipsLaatste nieuws van TVgids.nl
Meer nieuws 12:18Sander Lantinga was de eerste keus voor Eurovisie Songfestival-commentaar
12:10Zien: zo ging het eraan toe achter de schermen bij de eerste halve finale van het Songfestival
11:05Alles over de Gouden Televizier-Ring verkiezing 2024
10:49Kijkers moeten nog even wennen aan het Songfestival-commentaar van Jacqueline Govaert
10:17'Trust the process' zegt Joost Klein. Welke verrassing staat ons te wachten?