TVgids.nl
Klik op 'toestaan' om meldingen van TVgids.nl te ontvangen.
Amusement
Lingo blijkt nog steeds populair te zijn. Na een paar jaar afwezigheid in Nederland keerde het programma in 2019 terug op de buis bij SBS6 met als presentator Jan Versteegh. Ook over de grens, in het Verenigd Koninkrijk, Italië en Spanje, zijn de kijkcijfers goed. De grote Amerikaanse zender CBS kreeg nu ook interesse en kocht daarom het format van IDTV. Onlangs verkocht de Nederlandse productiemaatschappij ook al het succesformat De Verraders aan Amerika.
De presentatie van de Amerikaanse versie van Lingo is in handen van RuPaul Charles. Momenteel is hij een van de grootste sterren in de VS door het succes van zijn tv-show RuPaul's Drag Race. Producent Marc Pos van IDTV laat enthousiast aan AD.nl weten: "Lingo laat IDTV nooit los. De spelshow is al meer dan dertig jaar in vele gedaantes op televisie geweest, in meerdere landen. We blijven het spelletje doorontwikkelen. Het is waanzinnig dat RuPaul het programma gaat presenteren."
De Hanslers: Monique huilt tranen met tuiten, 'Doe normaal!'
11:11Wanneer is Woeste Grond weer terug op tv?
10:53Tunnelvisie met Thomas: 'Merel staat wel erg vaak op goede Mol-posities'
10:00Jolijn Henneman blikt terug op haar eerste maanden als Shanti in GTST: 'Begin was erg onwerkelijk'
09:47Bekijk de Kerstreclames van 2025: van HEMA tot Albert Heijn