TVgids.nl
Klik op 'toestaan' om meldingen van TVgids.nl te ontvangen.
Reality
Een deelnemer van de nieuwe SBS6-realityshow Een Jaar van Je Leven heeft dinsdag besloten om na een week al vrijwillig naar huis te gaan.
De 27-jarige Wesley uit Haarlem vroeg maandag zijn '24 uur' aan. Dit is een optie waarbij een kandidaat een dag de tijd krijgt om na te denken over een vrijwillig vertrek. Dinsdag hakte hij de knoop definitief door.
Vandaag zitten de deelnemers precies een week in de loods op een afgelegen plek in Nederland. Wesley is de eerste kandidaat die zelf vertrekt. Hij miste zijn vriendin en dagelijkse bezigheden en kon daardoor zijn draai niet vinden in de groep. "Ik zit niet zo lekker in mijn vel. Ik voel mij hier niet op mijn gemak", vertelde hij aan de andere bewoners toen hij zijn vertrek aankondigde.
Lees ook: alles over Een Jaar van Je Leven
Er zijn op dit moment nog 37 van de 40 deelnemers over. De eerste viel af voordat de poorten van de loods überhaupt open waren gegaan. Maandag moest de tweede deelnemer vertrekken, nadat hij via een spel werd weggestuurd door een andere kandidaat. Dit is in de tv-uitzending van dinsdagavond te zien.
Een Jaar van Je Leven is 24/7 te volgen bij Videoland via twee livestreams en dagelijks om 18:20 uur te zien bij SBS6.
Er staat een aantal mooie topaffiches op het programma vandaag. Noorwegen en Frankrijk strijden om de groepswinst, Spanje neemt het op tegen Uruguay en ook België moet nog vol aan de bak voor een plek in de knock-outfase van het WK voetbal.
Shelly Sterk valt in de smaak bij VI-kijkers: 'Zo doe je dat bij de mannen'
10:11Mats uit De Bachelorette op 28-jarige leeftijd overleden
09:54Wilfred Genee raakt gevoelige snaar bij Johan Derksen: 'Jij bepaalt niet waar ik over praat'
09:07Hart van Nederland-presentatrice Nikki Herr bevallen van tweeling
08:51De TV van gisteren: ruim 1,6 miljoen kijkers blijven wakker voor Oranje