TVgids.nl
Klik op 'toestaan' om meldingen van TVgids.nl te ontvangen.
Amusement
AVROTROS heeft zaterdagavond de kandidaten voor het 22ste seizoen van Wie is de Mol? bekend gemaakt. Onder hen Kim-Lian van der Meij, Everon Jackson Hooi en Welmoed Sijtsma.
Het populaire spelprogramma had zaterdag een livestream waarin er meegekeken kon worden naar één van de opdrachten van het spel. De opnames zijn namelijk momenteel in volle gang en het is voor het eerst dat de fans van het programma tijdens die opnames een kijkje achter de schermen kregen.
Naast Kim-Lian, Everon en Welmoed zijn ook Arno Kantelberg, Fresia Cousiño Arias, Glen Faria, Hila Noorzai, Laetitia Gerards, Sahil Amar Aïssa, Suzanne Klemann en Thomas van Luyn kandidaat in het nieuwe seizoen van Wie is de Mol? Rik van de Westelaken is ook in het nieuwe seizoen weer de presentator, waarin dus elf kandidaten meedoen in plaats van het gebruikelijke aantal van tien.
De vorige reeks van het AVROTROS-programma werd gewonnen door oud-voetbalster Rocky Hehakaija. Actrice Renée Fokker was in dat seizoen de mol. Het nieuwe seizoen van Wie is de Mol? is vanaf 1 januari 2022 elke zaterdag om 20.30 uur te zien op NPO1.
De groepsfase van het WK voetbal nadert zijn ontknoping. Vandaag vallen de beslissingen in de groepen D, E en F, met onder meer Nederland, Duitsland en de Verenigde Staten in actie.
Alles over de Gouden Televizier-Ring 2026
13:44Joop van den Ende geëerd met de Gouden Televizier Oeuvre-Ring
13:25Marieke Elsinga ramde lantaarnpaal nadat ze in slaap viel achter het stuur
11:31Tygo Gernandt komt met nieuwe reportageserie
10:26De eerste beelden van de veelbelovende Nederlandse dramaserie BASTA zijn er eindelijk!