TVgids.nl
Klik op 'toestaan' om meldingen van TVgids.nl te ontvangen.
Sterren
Zondagavond heeft Paul Witteman afscheid genomen van zijn geliefde muziekprogramma Podium Witteman. En dat viel hem toch een beetje zwaar.
Witteman werd tijdens zijn laatste uitzending op verschillende manieren bedankt door de makers en kijkers. Zo werd er speciaal voor hem een aria gezongen en kreeg hij een staande ovatie van het aanwezige publiek. "Dit is een moeilijke avond voor mij", aldus de presentator.
Lees ook: Paul Witteman stopt met Podium Witteman
Aan het einde van de aflevering moest Witteman even zoeken naar de juiste woorden. "Wat zeg je nou op het einde van zo'n uitzending. Het was voor mij het mooiste programma van de wereld. Uit de grond van mijn hart zeg ik dus: dank jullie wel allemaal."
De presentator wist ook te melden dat Podium Witteman in ieder geval niet stopt door zijn vertrek. "In september is dit klassieke muziekprogramma weer op de zondagavond te zien. En dan ga ik zeker kijken."
De groepsfase van het WK voetbal nadert zijn ontknoping. Vandaag vallen de beslissingen in de groepen D, E en F, met onder meer Nederland, Duitsland en de Verenigde Staten in actie.
De Bondgenoten weten het zeker: Nederland gaat winnen
14:25Alles over de Gouden Televizier-Ring 2026
13:44Joop van den Ende geëerd met de Gouden Televizier Oeuvre-Ring
13:25Marieke Elsinga ramde lantaarnpaal nadat ze in slaap viel achter het stuur
11:31Tygo Gernandt komt met nieuwe reportageserie