TVgids.nl
Klik op 'toestaan' om meldingen van TVgids.nl te ontvangen.
Televisie
In de laatste aflevering van Deze Week in de Reclame ontvangt Dolf Jansen onder anderen Patrick Stoof. Deze acteur kent als geen ander de kracht van humor in marketingcampagnes. Hij speelde namelijk bijna tien jaar lang de rol van Hans in de dagelijkse reclameblokken. Deze aan lagerwal geraakte miljonair kon dankzij de gunstige tarieven van een mobiele provider toch ‘lekker lang bellen’.
In 2012 bekroonde het publiek deze reclame met de Gouden Loekie. Bij Omroep Brabant verklaarde Stoof het succes van deze campagne. “Humor verbindt. Het is fijn om met z’n allen te lachen of iets grappigs te vinden”, legde hij uit. “Op het moment dat je samen iets grappigs vindt, dan hoor je bij een groep. Humor is eigenlijk een soort cement, een bindmiddel.”
Deze Week in de Reclame is op donderdag 27 juni om 22:18 uur te zien op NPO 1.
Partnerbijdrage
Goed nieuws voor fans van de detectiveserie The Brokenwood Mysteries, want het negende seizoen gaat vandaag in première bij BBC NL.
Video: Rutger duidt ruzie tussen Frank Lammers en Raymond Mens
12:10‘Iconisch programma Prijzenslag maakt tv-comeback’
11:35Dit programma vervangt De Verraders op RTL4
09:59Roxeanne Hazes wil samen met broer coach worden bij The Voice of Holland
09:00Ook Marco Schuitmaker gewond tijdens opnames Te Land, Ter Zee en in de Lucht