TVgids.nl
Klik op 'toestaan' om meldingen van TVgids.nl te ontvangen.
Televisie
Dolf Jansen laat zich van zijn commerciële kant zien in de nieuwe panelshow Deze Week in de Reclame. De cabaretier onderzoekt samen met bekende Nederlanders hoe reclame ons dagelijks probeert te verleiden. Zo probeert hij antwoord te krijgen op de vraag waarom bier altijd aan de man wordt gebracht door vriendengroepen. En wat is er waar van de aloude marketingwet dat seks verkoopt?
Ironisch genoeg kampt juist de reclamewereld met een imagoprobleem. Reclamemakers Aad Kuijper en Anne Stokvis hopen als teamcaptains wat meer begrip te kweken voor hun vak. “Het is een misverstand dat de reclame-industrie plat en commercieel is”, vertelde Stokvis eerder op de site van de MarketingTribune. “Merken kunnen je dwingen om scherper te kijken naar ideeën.”
Deze Week In De Reclame is vanaf donderdag 2 mei om 21:30 uur te zien op PowNed bij NPO 1.
Partnerbijdrage
Frans en Mariska Bauer blikken vooruit op nieuw leven als opa en oma
09:58De TV van gisteren: Masked Singer blijft kijkcijfercadeautje op karig bekeken kerstdag
22:04Dit zijn de afvallers van de zevende aflevering The masked singer
21:42Kijkers vernietigend over André Hazes in concert: 'Klinkt als een zingende kikker'
13:15Jandino Asporaat ontmoet kunstenaars in Sterren op het Doek: 'Liever geen kale man' (video)