TVgids.nl
Klik op 'toestaan' om meldingen van TVgids.nl te ontvangen.
Televisie
Dolf Jansen laat zich van zijn commerciële kant zien in de nieuwe panelshow Deze Week in de Reclame. De cabaretier onderzoekt samen met bekende Nederlanders hoe reclame ons dagelijks probeert te verleiden. Zo probeert hij antwoord te krijgen op de vraag waarom bier altijd aan de man wordt gebracht door vriendengroepen. En wat is er waar van de aloude marketingwet dat seks verkoopt?
Ironisch genoeg kampt juist de reclamewereld met een imagoprobleem. Reclamemakers Aad Kuijper en Anne Stokvis hopen als teamcaptains wat meer begrip te kweken voor hun vak. “Het is een misverstand dat de reclame-industrie plat en commercieel is”, vertelde Stokvis eerder op de site van de MarketingTribune. “Merken kunnen je dwingen om scherper te kijken naar ideeën.”
Deze Week In De Reclame is vanaf donderdag 2 mei om 21:30 uur te zien op PowNed bij NPO 1.
Partnerbijdrage
Video: Familie Jelies overspoeld met reacties na eerste aflevering Jelies & Gnodde: Grote Gezinnen Emigereren
13:00RTL laat William Rutten en Humberto Tan in verwarring achter: 'Een groot mysterie'
10:42De aanmeldingen stromen binnen voor het nieuwe seizoen van The Voice of Holland
10:30Robert uit De Bondgenoten is helemaal klaar met de nieuwkomers: 'Imbecielen'
10:24Leuk! Videoland deelt de eerste beelden van het nieuwe seizoen Eén Grote Familie