TVgids.nl
Klik op 'toestaan' om meldingen van TVgids.nl te ontvangen.
Televisie
Dolf Jansen laat zich van zijn commerciële kant zien in de nieuwe panelshow Deze Week in de Reclame. De cabaretier onderzoekt samen met bekende Nederlanders hoe reclame ons dagelijks probeert te verleiden. Zo probeert hij antwoord te krijgen op de vraag waarom bier altijd aan de man wordt gebracht door vriendengroepen. En wat is er waar van de aloude marketingwet dat seks verkoopt?
Ironisch genoeg kampt juist de reclamewereld met een imagoprobleem. Reclamemakers Aad Kuijper en Anne Stokvis hopen als teamcaptains wat meer begrip te kweken voor hun vak. “Het is een misverstand dat de reclame-industrie plat en commercieel is”, vertelde Stokvis eerder op de site van de MarketingTribune. “Merken kunnen je dwingen om scherper te kijken naar ideeën.”
Deze Week In De Reclame is vanaf donderdag 2 mei om 21:30 uur te zien op PowNed bij NPO 1.
Partnerbijdrage
Van grappenmaker tot zelfinzicht: Ruben Nicolai over pleasen, verlies en verandering
08:40Dit zijn de finalisten van Wie is De Mol? 2025
08:06De TV van gisteren: Ruim 3,1 miljoen euro opgehaald voor Oekraïne dankzij Even Tot Hier
06:47Vanavond op TV: Top 2000 quiz, vtwonen weer verliefd op je huis, Blades of Glory
11:43Johan Derksen: 'Heb me kapot geërgerd aan Maarten van Rossem bij Pauw & De Wit' (video)