TVgids.nl
Klik op 'toestaan' om meldingen van TVgids.nl te ontvangen.
Televisie
Dolf Jansen laat zich van zijn commerciële kant zien in de nieuwe panelshow Deze Week in de Reclame. De cabaretier onderzoekt samen met bekende Nederlanders hoe reclame ons dagelijks probeert te verleiden. Zo probeert hij antwoord te krijgen op de vraag waarom bier altijd aan de man wordt gebracht door vriendengroepen. En wat is er waar van de aloude marketingwet dat seks verkoopt?
Ironisch genoeg kampt juist de reclamewereld met een imagoprobleem. Reclamemakers Aad Kuijper en Anne Stokvis hopen als teamcaptains wat meer begrip te kweken voor hun vak. “Het is een misverstand dat de reclame-industrie plat en commercieel is”, vertelde Stokvis eerder op de site van de MarketingTribune. “Merken kunnen je dwingen om scherper te kijken naar ideeën.”
Deze Week In De Reclame is vanaf donderdag 2 mei om 21:30 uur te zien op PowNed bij NPO 1.
Vervolg op de populaire thrillerserie De Ring op komst
14:02Boosheid in De Bondgenoten: 'Gebruik die woorden niet'
13:40De streamingtip van de week: Hjem Til Jul seizoen 3
13:14Peter uit De Hanslers krijgt deze opvallende tips van kijkers
11:26Hoe is het toch met Herman Kortekaas (95) uit Peppi en Kokki?