TVgids.nl
Klik op 'toestaan' om meldingen van TVgids.nl te ontvangen.
Televisie
Dolf Jansen laat zich van zijn commerciële kant zien in de nieuwe panelshow Deze Week in de Reclame. De cabaretier onderzoekt samen met bekende Nederlanders hoe reclame ons dagelijks probeert te verleiden. Zo probeert hij antwoord te krijgen op de vraag waarom bier altijd aan de man wordt gebracht door vriendengroepen. En wat is er waar van de aloude marketingwet dat seks verkoopt?
Ironisch genoeg kampt juist de reclamewereld met een imagoprobleem. Reclamemakers Aad Kuijper en Anne Stokvis hopen als teamcaptains wat meer begrip te kweken voor hun vak. “Het is een misverstand dat de reclame-industrie plat en commercieel is”, vertelde Stokvis eerder op de site van de MarketingTribune. “Merken kunnen je dwingen om scherper te kijken naar ideeën.”
Deze Week In De Reclame is vanaf donderdag 2 mei om 21:30 uur te zien op PowNed bij NPO 1.
Massa is Kassa: Wendy stapt boos de auto uit
14:06Zaterdag in The Tribute: Cesar Zuiderwijk in tranen
13:05Tina Nijkamp: 'Deze presentator moet in 2026 de Televizier-Ring winnen'
12:19Kritiek op Sinterklaasjournaal: 'Dit is echt not done' en 'Ik word hier boos van'
10:28Johan Derksen pleit voor Davina Michelle op het Songfestival: 'Geschenk uit de hemel'