TVgids.nl
Klik op 'toestaan' om meldingen van TVgids.nl te ontvangen.
Televisie
Dolf Jansen laat zich van zijn commerciële kant zien in de nieuwe panelshow Deze Week in de Reclame. De cabaretier onderzoekt samen met bekende Nederlanders hoe reclame ons dagelijks probeert te verleiden. Zo probeert hij antwoord te krijgen op de vraag waarom bier altijd aan de man wordt gebracht door vriendengroepen. En wat is er waar van de aloude marketingwet dat seks verkoopt?
Ironisch genoeg kampt juist de reclamewereld met een imagoprobleem. Reclamemakers Aad Kuijper en Anne Stokvis hopen als teamcaptains wat meer begrip te kweken voor hun vak. “Het is een misverstand dat de reclame-industrie plat en commercieel is”, vertelde Stokvis eerder op de site van de MarketingTribune. “Merken kunnen je dwingen om scherper te kijken naar ideeën.”
Deze Week In De Reclame is vanaf donderdag 2 mei om 21:30 uur te zien op PowNed bij NPO 1.
Partnerbijdrage
De feestdagen worden dit jaar extra bijzonder op BBC NL. Met nieuwe kerstspecials van Death in Paradise, Beyond Paradise en Call the Midwife staat de zender garant voor spanning, warmte en ontroering.
Noa Vahle: 'Zo vieren we kerst in huize De Mol'
09:31Documentaire Wij Zijn GTST is vanaf nu te zien op Videoland
09:20Keert Billy de Palma terug in Goede Tijden, Slechte Tijden?
07:50Open Casa krijgt een nieuw seizoen op Prime Video
07:32De TV van gisteren: Seizoensstart Woeste Grond trekt veel kijkers