TVgids.nl
Klik op 'toestaan' om meldingen van TVgids.nl te ontvangen.
Televisie
Deze laatste ZomerKassa gaat over een onderwerp waar Kassa al eerder aandacht aan heeft besteed: de telefoonservice en chatbots van grote bedrijven en instanties. Al in 2019 onderzocht het programma de ervaringen van consumenten met deze diensten.
Het merendeel wilde het liefst een medewerker aan de lijn. 80 procent van de mensen gaf aan dat het te moeilijk was om überhaupt een telefoonnummer te vinden; ze waren soms zelf totaal onvindbaar op websites van bedrijven en instelling. En wie contact kreeg, moest vaak eerst een keuzemenu door, had te maken met lange wachttijden of kreeg een chatbot aan de lijn, die vaak geen goed antwoord op de vraag had.
Ook klaagden veel mensen dat ze van het kastje naar de muur werden gestuurd. Is dat de afgelopen jaren verbeterd?
Vanavond op TV: Sint & De Leeuw, The masked singer, Flodder 3
06:00Advent dag 5 | Win het B&B Vol Liefde Zomerspel
19:43Ewout Genemans loopt mee met politie in Kaapstad voor nieuw seizoen Ewout
19:19Talpa schuift startdatum De Juice van Yvonne Coldeweijer vooruit, reden blijft onduidelijk
18:43Nederland doet definitief niet mee aan het Eurovisie Songfestival 2026