TVgids.nl
Klik op 'toestaan' om meldingen van TVgids.nl te ontvangen.
Televisie
Deze laatste ZomerKassa gaat over een onderwerp waar Kassa al eerder aandacht aan heeft besteed: de telefoonservice en chatbots van grote bedrijven en instanties. Al in 2019 onderzocht het programma de ervaringen van consumenten met deze diensten.
Het merendeel wilde het liefst een medewerker aan de lijn. 80 procent van de mensen gaf aan dat het te moeilijk was om überhaupt een telefoonnummer te vinden; ze waren soms zelf totaal onvindbaar op websites van bedrijven en instelling. En wie contact kreeg, moest vaak eerst een keuzemenu door, had te maken met lange wachttijden of kreeg een chatbot aan de lijn, die vaak geen goed antwoord op de vraag had.
Ook klaagden veel mensen dat ze van het kastje naar de muur werden gestuurd. Is dat de afgelopen jaren verbeterd?
Partnerbijdrage
MAX Vakantieman komt met BN'er-rubriek: deze bekende zanger bijt het spits af
08:04De TV van gisteren: Undercover in Nederland-kijkers woest op hondentrainer
06:47Vanavond op TV: MAX vakantieman, Hazes & Hoogkamer: Tot uw dienst, Die Hard
11:46Ongemak in Lang Leve de Liefde: 'Weet je mijn naam nog wel?' (video)
11:27Opnieuw muzikaal succes voor Martin Morero in nieuw seizoen Gooische Vrouwen?